Hoi hoii,
Mijn naam is Nina en ik ben 24 jaar. Ik heb nog nooit alleen gereist en ook ben ik nog nooit buiten europa geweest. Wordt dus hoog tijd. Aankomende winter, ongeveer in februari wil ik alleen (of met een reismaatje die ik nog niet ken) naar India. Ik wil daar vooral heen voor mijn spirituele ontwikkeling. Zo zou ik daar graag een tiendaagse stilte willen bijwonen, heilige tempels bezoeken willen mediteren, yoga doen, markten op en misschien nog een aantal goafeestjes bezoeken.
Ik zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen die ook in deze tijd naar india gaan. Misschien leuk om ergens af te spreken of in hetzelfde hotel of iets te overnachten.
Laat maar weten, hoor graag van jullie.
Groetjessssssssssssssssss
Hai Nina (of bijvoorbeeld Namaste in het Hindi en Vanakam in het Tamil :-)),
Van je bericht hier op het forum werd ik helemaal blij. Sinds enkele weken ben ik weer behoorlijk “India minded” geworden. Toen ik jouw bericht voorbij zag komen dacht ik: ‘misschien kan ik haar binnenkort een bericht sturen’. Wat supergaaf dat je naar India wilt afreizen, heb je al wat meer duidelijke plannen? Ik zelf kom eind januari aan in Delhi (niet mijn favoriete stad, maar wel een goede opstart) en wil wat mensen op gaan zoeken in India. Daarnaast heb ik nog geen specifieke plannen eerlijk gezegd. Net zoals jij houd ik van yoga, spiritualiteit (India is een land bij uitstek daarvoor; yoga, meditatie, name it) Wel een superdappere stap om in je eentje naar India te gaan trouwens!
Mocht je vragen hebben over het land, of lijkt het je leuk om elkaar misschien te ontmoeten, let me know! Zoals ik al zei: je profiel sprak me aan. Yahooo, een India minded persoon gevonden :-))
Yasmine