Hawaii

Hoi usa-liefhebbers

Binnenkort maken mijn vrouw en ik een rondreis in het westelijk deel van de Verenigde Staten. We hebben 6 weken tijd om verschillende staten te bezoeken met de wagen.
We twijfelen nu om tijdens de laatste week een vlucht te nemen naar Hawaii en daar te genieten van de natuur en de stranden. Heeft iemand ervaring met vluchten vanuit Los Angeles naar Hawaii? Wat is de kostprijs? Op welke manier kan je het best (lees : goedkoop) in Hawaii verblijven? Kan je hier ook best een auto huren? Zijn er veel verschillen tussen de eilanden?
Alle info is welkom.

Groeten

Long1

Hoi,

Over vluchten van LA naar Hawaii weet ik niet want ik vloog altijd gewoon met een ticket vanuit NL. Maar er zijn genoeg vluchten en maatschappijen v.a. LA die naar de eilanden van Hawaii vliegen.

Het is inderdaad het beste om tijdens je verblijf in Hawaii een auto te huren. Zo kan je alles van een eiland zien!

Alle eilanden zijn totaal verschillend en het is heel persoonlijk welk eiland men het leukst vindt.

Ik ben zelf op Oahu, the big island Hawaii, Maui en Kauai geweest. Elk eiland was mooi en had zijn eigen mooie en aparte plekken. Na deze 4 eilanden te hebben bezocht vind ikzelf persoonlijk Kauai het mooist.

Maar als je nog nooit naar Hawaii bent geweest is het leuk om Oahu als eerste te zien, Honolulu en het hele eiland verkennen want er is genoeg moois te zien.

Succes met het kiezen van een eiland !