Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Lisa, ben 25 jaar oud en heb deze zomer mijn askim leren kennen in bodrum.
K. is 29, en zat in het animatieteam van het hotel waar ik verbleef.
Eigenlijk had ik net zoals velen het voornemen om niet met een turkse jongen thuis te komen,
maar toch was ik opslag verliefd toen ik in zijn ogen keek…:wub:
Nu zijn we een aantal maanden verder waarbij we dagelijks chatten & bellen.
Er is alleen één dingetje waar ik aan moet wennen.
Hij loopt zo hard van stapel! lol2
Hij wil over 2 weken naar Nederland komen (voor 3 weken) om samen leuke dingen te doen,
en te zien hoe mijn leven hier er uit ziet.
dan in januari eerst samen naar zijn ouders, en vanuit daar samen op vakantie.
en dan gaan kijken voor een woning,
zodat ik begin volgend jaar bij hem kan komen wonen in Turkije. (Bodrum)
Is het normaal dat Turkse mannen al snel zo zeker zijn van hun zaak?
Ik vind het natuurlijk allemaal leuk, maar toch vind ik het allemaal wel snel gaan…
Heeft hij een visum dan? Want anders kan hij niet naar Nederland komen…en lijkt me ook dat hij dat niet zomaar achter jou rug heeft kunnen regelen?
De meeste turkse mannen die ik ken of al van heb gehoord lopen inderdaad zo hard van stapel haha. Maar meid doe niets tegen jou zin of wanneer jij vindt dat t te vroeg is…praat er met hem over!
Geniet van de verliefdheid!
We zijn nu bezig met zijn visum, maar volgens meneer hoeft dat allemaal geen probleem te zijn.
Hij heeft eerder een Nederlandse vriendin gehad en is toen ook een aantal keer in Nederland geweest.
Omdat hij 2 eigen bedrijfjes heeft in Turkije krijgt hij (volgens zijn zeggen) zijn visum gemakkelijker?
Ik zeg het iedere keer tegen hem; We bekijken het dag voor dag, maar daar doet askim volgens mij niet aan… :biggrin:
goed zo en nu even antwoord geven op je vraag. Veel turken lopen hard van stapel. NIET allemaal. En het veranderd ook weer net zo hard! Dus pin je er niet teveel aan vast!
Ik weet mijn ex askim nog wel het duurde hem twee jaar voordat hij me eindelijk eens mee uit vroeg en toen hij het eindelijk vroeg en ik ja zei had hij het de eerste date al over de namen van onze kinderen!! Haha toch zie ik er wel de humor van in en het kwam voor mij wel schattig over (kwam door de manier hoe die alles zei en t was een verlegen jonge hihi!)
Succes met je askim hoop dat alles goed gaat!
Maar het klopt wel als ze hier al geweest zijn gaat het allemaal wat makkelijker, vriend van mij komt als het goed is ook langs in 2013