handige spullen voor een Engeland emigrant

Hallo,

Ik heb nog een aantal spullen staan van mijn verblijf van een paar jaar in Engeland, die ik hier niet kan gebruiken. Doe een leuk bod en u kunt er in Engeland nog veel plezier van hebben.

Het gaat om:

• een televisie
  • een videorecorder
  • een BT telefoon
  • een BT antwoordapparaat
  • een (engels sprekende) wekkerradio
  • een verlengsnoer

Heeft u interesse, laat het me dan even weten

Diana Groote

Hallo

Helaas reageer ik niet op het overnemen van je spullen. Maar ik heb wel een vraagje, ik begrijp dat je een tijd in Engeland heb gewoond, waar precies? Ik heb namelijk de kans om vanaf september te gaan werken in Londen en nou vroeg ik me af of je nog wat tips hebt over het wonen in Engeland. Wat zijn dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik begrijp dat een Engelse en een Nederlandse tv niet hetzelfde zijn, goed om te weten.

Alvast bedankt
Natalie Verbeke

p.s. als ik de baan krijg en je hebt de spullen nog steeds te koop hou ik me zeker aanbevolen.
n_verbeke@hotmail.com

Hi Natalie,

Wat leuk voor je, dat je misschien naar Londen gaat. Ik vond Engeland een heel leuk land om te wonen. Het is al een aantal jaar geleden, maar ik mis het nog steeds. Ik heb 2,5 jaar in in Southampton in Hampshire (Zuid-Engeland) gewoond. We hadden daar een huurhuis en heb daar verschillende banen gehad, maar het grootste deel van de tijd heb ik in een hotel gewerkt. Het wonen in Londen is denk ik anders dan in andere delen van Engeland, maar als je iets wilt weten, dan vraag je het maar. Tv’s en andere apparaten werken er soms niet. Ze hebben een ander voltage, dus je hebt in ieder geval een speciale stekker nodig voor apparaten die je uit Nederland meeneemt. Bij tv’s doet alleen het beeld het en je hebt geen geluid, omdat ze volgens mij op een andere frequentie zitten ofzo, en volgens mij doen nederlandse telefoons het ook niet.

Verder schiet me even niets te binnen, maar als ik nog wat weet laat ik het je wel weten.

Groetjes,

Diana