Weet iemand een leuke tripjes die maar een halve dag duren vanaf en op Koh Phangan? Mijn zoontje van 5 trekt het nog niet om een hele dag onderweg te zijn. Het aanbod tot nu toe zijn trips die een hele dag duren. We blijven tot aanstaande maandag op dit eiland. Gr. Tamara
kijk hier ff:
http://www.2phangan.com/kohphangan-daytour.htm
ik vind het persoonlijk prijzig, je kunt ook zelf een auto huren en hetzelfde doen want de chinese temple, de waterval kosten niets een lunch is ook niet duur snorkelsetje huren dacht max 100 baht voor een dag.
huur auto(suzuki jeep) 1000 baht per dag
benzine 1000 baht
snorkel set max 100 baht per dag
evt olifanten trekking 500 baht 1/2 uur(maar ik hoop niet dat jullie dat doen)
misschien niet veel goedkoper maar je hebt wel meer vrijheid en kunt het op je eigen tempo doen.
je zou met de auto ook nog naar chaloklam kunnen gaan leuk vissersdorpje en als je het niet erg vind om ff te hobbelen in de auto richting tong nai pan gaan en onderweg ff te stoppen bij een andere waterval en de inscriptie de een thaise koning daar heeft achtergelaten.
aanrader phangan homemade icecream heerlijk ijs en ze hebben er ook goed eten.
Dat laatste kan ik bevestigen! Leuke plek om met kinderen te komen: je kunt rustig buiten zitten naast een klein stroompje waar je de vissen ziet zwemmen en vogels ziet drinken terwijl je iets eet of je een (overheerlijk) vers cocos- of ander ijsje zit te eten. Ik zou dat ook als klein manneke zeker supertof gevonden hebben! ![]()
Dank je, ik ga met jullie info aan de slag en no worries. We gaan niets met beesten doen.