Koh Phangan / Koh Tao

wij gaan begin januari vanaf river kwai door naar koh phangan en koh tao. kan iemand ons zijn ervaringen vertellen? Hoe zijn de eilanden en op welk gedeelte is het leuk accomodatie te hebben? hoe lang raden jullie aan per eiland te blijven>

Hallo,

Koh Phangan heb ik geen ervaring mee.
Koh Tao zou ik zeggen ga als je van gezelligheid houd Sairee Beach of Sairee Village.
Dit omgeving leeft het meeste als je erg rustig wil dan raad ik je Chalok Baan Kao aan.

Ik weet niet of je gaat duiken maar als je gaat duiken bv je open water halen dan zou ik voor Koh Tao zo’n 5 a 6 dagen uittrekken inclusief wat rust om het eiland te bekijken.
Brommertje huren is wel goed te doen om rond te toeren zo’n 300 a 400 bath per dag is 8 a 10 euro per dag.

gr van Moira

Koh Pahgnan is heel mooi! Wij zijn in 2007 op Tong nai pan geweest, erg groot mooi strand met heel veel soorten accomodatie. Afgelopen zomer op Than sadet geweest, is national park, Mai pen rai bungalows (google maar even) erg mooi. Het voordeel van Tong nai pan is dat er winkeltjes zijn en pinautomaten.
Op Than Sadet is niks, moet je met de taxi (pick up) naar Tong Sala om te pinnen en eventueel naar de 7/11.
Het is dat ik naar het hospital moest want m’n zoon had keelontsteking, dus nog ff naar de supermarkt, maar anders is het heerlijk om eens helemaal niks te kunnen kopen en genieten van de natuur!

Hallo, we zijn op Koh Tao geweest, we vonden het heel mooi. We zijn ook bij Sairee Beach geweest. Alleen het huisje wat we hadden was minder, we lagen op de vering van het bed. Het resort heette Seashell, op zich een leuk resort. Alleen je moet niet gaan voor de iets goedkopere huisjes :wink:
Veel plezier!