hallo,
over 2 weekjes zit ik in thailand! Alleen weet ik nog niet zo goed hoe ik van koh phangan naar koh phi phi kan reizen! kan iemand mij hiermee helpen? Het liefst zo goedkoop en snelst mogelijk uiteraard;)
Groetjes Tanja
hallo,
over 2 weekjes zit ik in thailand! Alleen weet ik nog niet zo goed hoe ik van koh phangan naar koh phi phi kan reizen! kan iemand mij hiermee helpen? Het liefst zo goedkoop en snelst mogelijk uiteraard;)
Groetjes Tanja
die trip kun je bij elk reisburo op koh phangan boeken je bent wel een dagje onderweg.
ja maar ik wil geen dagtrip, ik blijf vervolgens dan een paar dagen op koh phi phi en niet meer terug naar koh phangan
Tanje, Je bent een dag onderweg om van koh phangan naar Koh phi phi te reizen. de boot tocht neemt tijd in beslag.Dat is wat Baco bedoeld.
dat is wat ik bedoelde ja.
Je zou ook van Pha Ngan naar Samui kunnen reizen en vanaf Samui met Bangkok Airways naar Phuket kunnen vliegen, en dan laatste stuk met de boot.
Heb hier even in het reserveringssysteem gekeken en enkele reis Samui-Phuket komt op 69 euro inclusief luchthavenbelasting. Vaak is het via de website van Bangkok Airways nog iets minder duur.
Je kan natuurlijk ook over land reizen en zal op zeker goedkoper zijn, maar minder snel…
oke, bedankt voor jullie antwoorden:)
Hallo,
Zoals hierboven word vermeld zijn er meerdere optie. Als je goedkoop dan kun je met de boot van Koh Phangan naar Surrathani en dan een minibus nemen naar Krabi en daar op de boot naar Phi Phi je bent vanaf s’ochtends tot in de avond onderweg.
Wat je ook nog zou kunnen doen is naar Surrathani met de boot en dan naar het vliegveld van Surrathani en dan het vliegtuig nemen naar Phuket of Krabi. Dan daar 1 nacht slapen en de volgende dag met de boot naar Phi Phi.
Vraag me alleen af of er wel (nonstop) gevlogen wordt van Surat naar Phuket of Krabi. Lowcosters doen dit volgens mij niet (correct me if I’m wrong) en weet ook niet of Thai deze route vliegt…
denk dat het dan de boot gaat worden:) denk dat dat ook niet heel vervelend is om daar een dag aan kwijt te zijn… juist ook wel lkkr toch om ff op een boot te zijn?
geloof niet dat lowcosters(nokair en airasia niet) vanaf surat naar phuket of krabi vliegen en dan ben je nog langer onderweg dan met de minibus.
om aan te geven hoelang het dan kan duren als je de vlucht van aiarasia naar bkk van rond 15.40 wilt hebben dan moet je de boot van 7.00 am al hebben.
als je de boot van 7.00 am neemt dan ben rond een uur of 17.00 op phi phi je kunt ook de nachtboot nemen kom je rond 5.00 am aan minibus gaat om 7.00 ben je dacht ik rond een uur of 14.00 a 15.00 op phi phi.
maar ga op phangan naar een reisburo en ze kunnnen je elke mogelijkheid vertellen, 1 dag voor vertrek is okay tenzij het de dgn na full moon party is. dan zou ik 2 dgn van te voren doen.
Hallo,
Ok ja dan zou ik het in 1 dag doen gewoon de boot nemen dan een minibus naar Krabi en dan de boot naar Phi Phi zo heb ik het ook gedaan 1 keer maar dan andersom.