Hey hallo,
ik hoop dat iemand mij goed kan vertellen hoe ik van krabi naar koh phangan kan komen en hoe lang doe ik daar over? Is het moeilijk te bereizen?
ook zo de vraag van koh samui naar kanchanaburi/bangkok?
alvast heel erg bedankt!:dag:
Hey hallo,
ik hoop dat iemand mij goed kan vertellen hoe ik van krabi naar koh phangan kan komen en hoe lang doe ik daar over? Is het moeilijk te bereizen?
ook zo de vraag van koh samui naar kanchanaburi/bangkok?
alvast heel erg bedankt!:dag:
Hoi Cindy,ik denk dat je best een bus neemt van Krabi naar Surat Thani(31/2uur met de bus)En dan de ferry nemen naar Koh Phangan!!
Om de ferryboot te nemen moet je wel ff een taxi nemen naar het Don Sak pier(65min) Daar kan men de boot nemen naar Koh Phangan(trip :7uur)
er zijn georganiseerde trips vanuit krabi terk er maar een dagje voor uit.
oke bedankt voor de snelle reactie.
georgessiam:
je hebt bij de bus neergezet 31/2 uur wat bedoel je hier precies mee? 1.5 tot 2 uur off?
ook enig idee wat de bus kost ?
dankjewel
Ik bedoel daarmee dat je over het traject van krabi naar Surat thani ongeveer 3uur en 30minuten over doet.
Over de prijs van een busticket? je hebt verschillende tarieven,VIP-bussen zijn het duurst.
Prijzen varieren, afhankelijk van het type bus dat je neemt. Ik denk dat je voor de goedkoopste tickets ca. 200-250 Bt p.p. betaalt
Ook nog ff vermelden als je in het weekend of op een feestdag reist is het wel aangeraden om je busticket 2 dagen van tervoren te reserveren(reisbureau of busstation)in thailand heeft men geen retour tickets voor de bus(buskaartjes zijn altijd enkeltjes)
Ook nog vermelden dat de dienstregelingen betreffende veerboten afhankelijk is van de weersomstandigheden.
denk dat een georganiseerde trip net zoveel kost,misschien iets goedkoper, dan zelf alles organiseren en scheelt een hoop regelwerk.
Er zijn vele aanbieders van combitickets bus/boot van Krabi naar Ko Pagnan, kan niet missen. Erg goed geregeld is mijn ervaring en goedkoper dan zelf aparte tickets kopen. Bovendien sluit de bus dan beter aan op de boot. Volgens mij is het iets van 3 of 4 uur de hele reis.
Uit mijn hoofd kostte Krabi-Ko Pagnan iets van 400 baht (10E). Wij hebben Ko Tao - Ko Phi Phi gedaan (1000 baht), helemaal door de organisatie geregeld. Wel 15 uur (nachtboot genomen).
de hele reis duurt langer dan 3 a 4 uur want de boot alleen is al 2,5 tot 3 uur.