Hallo Ivo,
Ziet er zeker mooi uit en de route is ook helemaal goed.
Ik ben er ook geweest in december en helemaal stralend weer, hoop,dat je dit ook mag treffen.
gr.
Ton.
Hallo Ivo,
Ziet er zeker mooi uit en de route is ook helemaal goed.
Ik ben er ook geweest in december en helemaal stralend weer, hoop,dat je dit ook mag treffen.
gr.
Ton.
160 dollar p.p.? Als ik je een tip mag geven, ga naar een tourist office in Hanoi, plan daar de trip. Ik heb een trip gehad van 3 dagen. De eerste dag was op de boot, genieten van het uizicht en een grot bekijken. Tweede dag was in de ochtend naar een mooi strand gaan, en misschien als je wilde in de kano, vervolgens naar Cat Ba Island en daar kon je een beetje rondfietsen en genieten van de natuur. De dag daarna was weer hetzelfde als de eerste dag. Het eten was inclusief de 70 dollar en de kamers waren erg natjes. Natuurlijk is dit wel erg goedkoop, maar ik weet zeker dat je een vergelijkbare trip heb voor rond de 90 dollar! Veel plezier!
Naar aanleiding van wat leeswerk hier, dachten we om eens een prijsindicatie te vragen bij INDOCHINA JUNK. Voor een HalongBay tour met 1 overnachting vragen hun USD 176 p.p. Persoonlijk vinden we dit erg aan de hoge kant, of vergissen we ons in de prijzen die hiervoor gehanteerd worden?
Zoals gebruikersnaammm aangeeft: boek bij een kantoortje in Hanoi. Dit lijkt ons misschien een beter plan. Anderzijds zitten we ook niet te wachten op een NIET-Engelse gids…Enige suggesties zijn welkom.
Het is inmiddels een maand geleden dat wij de tour hebben gedaan en ik kan nu achteraf zeggen dat het ge-wel-dig was.
Uiteraard was het prijzig, maar dat merkte we ook terug in de luxe. 6 toeristen (inc onszelf) en 7 man personeel. 7 a 8 gangen voor de lunch en het diner is normaal en de gastvrijheid is enorm hoog.
We hebben werkelijk waar 3 geweldige dagen gehad.
Minpuntjes waren dat we 2 nachten op dezelfde plek overnacht hebben en dat we in verhouding niet heel erg veel gevaren hebben. (gemiddels 2 a 2,5 uur per dag) de tijd wordt opgevuld met kanoën, vissersdorpjes bezoeken en strand, wat op zich ook erg leuk is. maar dit is mijn persoonlijke mening.
Hallo H,
Halong Bay is aan de prijs, zeker met een overnachting.
Het is best een groot gebied, dus beslis eerst waar je naar toe wilt.
Dan kijken naar de luxe op de boot, de dagbesteding, en dan kijken naar de prijs en dan de keuze maken voor een trip.
Feit blijft wel dat Halong Bay iets prijzig is.
gr.
Ton.