hallo!

Hallo iedereen!

Mijn naam is Eva, ik ben 18 jaar en ben van plan een ‘wereldreis’ te maken in oktober. Graag wil ik beginnen bij Cairns, dan via brisbane, sydney naar Melbourne. om daar een tijdje (3 maanden oid) te werken. Daarna wil ik door naar Nieuw Zeeland, Bali, Thailand & misschien nog nog Los Angeles of New York. Graag zou ik tips willen horen en als iemand een suggestie oid heeft, hoor ik dit ook graag! Is de route van Cairns naar Melbourne te doen in 1 of 2 maanden? En is het verstandig om dit in Oktober te doen ivm het weer? Zijn er bepaalde dignen die ik op die route echt gezien moet hebben?

Alvast bedankt! :slight_smile:

Hoi Eva,welkom op wereldwijzer!
Als je met eigen vervoer gaat kun je zelf bepalen hoe snel je reist. Je kunt het in 4 weken doen en aardig wat zien,Eva !
Alles hangt af van hoeveel tijd je hebt en je moet kijken wat je leuk lijkt en dan keuzes maken.
Bij Cairns heb je bijv. het Eungela Park waar je meer dan 20km wandelroutes vind.
Indien je nog meer vragen hebt Eva,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Australië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je voorbereidingen,Eva !
groet,georgessiam.