Zooo, das alweer een jaartje geleden!
Ik heb weer het geluk om een maandje vakantie te krijgen, dus ga heeeeeeeeerlijk naar mijn favoriete vakantieland omdat het vorig jaar zo geweldig was.
Ik heb een paar vraagjes;
De eerste week van Mei ben ik alleen en wil ik graag naar een eiland om uit te rusten, zonnen, lekker eten en een beetje gezelligheid. Daarna terug naar BKK om een vriend op te pikken en dan gaan we verder naar het zuiden…
Ik zat te denken aan Koh Chang, is het weer daar goed begin Mei en welk strand willen jullie mij aanraden?
Ik zou ook graag in BKK wat overhemden en pantalons op maat willen maken, heeft iemand daar een goed / goedkoop adresje voor?
Als ik GOEDE kopie merkpolo’s wil kopen in BKK, waar moet ik dan zijn?? MBK? of is dat alleen het ECHTE werk?
Ik neem een foto mee en zou daar graag een groot schilderij van laten maken, iemand een goed adresje?
Pffff, ik weet het… Een hoop vragen, ik heb dit allemaal proberen te googelen, maar teveeel OUDE topics en dat kan wel eens anders zijn nu in 2012…
Alvast bedankt!!!
Groeten thailand Junkie, nog 2 weken en dan :vak01:
Een goed adres voor pantalons en overhemden (1000 baht) is Pinky Tailor, skytrainhalte Phloen Chit, links van Mahatun Plaza naar achteren lopen, en waar weg doodloopt, vind je de zaak. Afwerking is super
Een goedkoper adres is Classique Fashion (700-800 baht per hemd)
Skytrainhalte Na Na, ter hoogte van Sukhumvit Soi 8.
MBK is een goed adres voor namaak.
In de mall Times Square (Sukhumvit) op de tweede etage zit een portrettekenaar. Mooi werk, maar ik weet niet wat hij rekent.
Skytrainhalte Asok.
Als je rust zoekt op Koh Chang, dan is elk strand OK, behalve White Sands Beach. Hier moet ik wel bij aantekenen dat het mei is, en misschien dan
ook op White Sands wel rustig. In elk geval zitten daar de meeste eetgelegenheden, maar in drukke tijden zit half Rusland daar, zo lijkt het.
en alweer een verslaafde erbij :vak02: welkom bij de club…
ik denk dat voor de 1e week ko chang of ko samet het beste zijn ivm het niet te ver afliggen van bankok en als je daarna naar het zuiden gaat zijn deze eilanden ook gunstig omdat ze ten zuid westen van bangkok liggen en je daarna naar aan de oost kant van bangkok naar het zuiden gaat.
waar in het zuiden is de planning om naartoe te gaan?
Daarna een vriend ophalen in BKK en verder naar het zuiden… Pakken de bus naar krabi town en gaan dan verder met bus en longtailboot naar railay-bay (mijn favoriete strandjes tot nu toe) Daar blijven we 4 dagen en gaan dan verder naar phi phi. Daar weer 4 dagen en dan verder naar phuket. Waar op phuket zien we dan wel weer…
Ik ben zo ongelovelijk verlieft op Thailand dat ik volgend jaar 2 maanden wil en kijken wat de mogelijkheden zijn om daar te gaan wonen…
Woon nu alweer bijna 9 jaar op Tenerife (canarische eilanden van spanje) en vind het tijd worden om iets anders te zoeken…
Ben nu 29 lentes jong, dus mooie leeftijd om ergens anders opnieuw te beginnen…