Hallo medereizigers

Hallo Medereizigers, ik ben Alice 32 jaar oud en woonachtig in Nederland,
ik heb Jaren in Turkije gewoond. En dan wel in het prachtige Dalyan. Hier heb ik gewerkt en een leven opgebouwd.
Nu ben ik alweer een aantal jaar woonachtig in Nederland omdat ik jawel, een hollandse jongen leerde kennen die helaas niet zomaar weg kon uit Nederland om mijn leven In Turkije voort te zetten. Helaas, want ik heb nog altijd heimwee naar Turkije. Ik bezoek dan ook regelmatig samen met mijn partner of alleen mijn 'familie’en vrienden om de contacten goed te houden. Nu gaan we voor het eerst ergens anders op vakantie. Dit is meer noodgedwongen, Omdat mijn partner helaas qua werk niet op vakantie kan tussen April en Oktober dus om toch samen ergens naar toe kunnen moesten we wat anders kiezen dan Dalyan. En omdat we toch ook wel heel zon en warmte op ons lijf willen, gaan we naar Gambia. Heel leuk en ook wel spannend want aangezien ik niet verder kom dan Turkije is dit voor mij in ieder geval heel wat haha. Tot zover mijn verhaal en nu ga ik even lekker rond kijken op dit forum.
Vele vakantie groeten Alice