hallo!!

Hallo mensen!
Ik ben sara, ik ben 26 jaar en ik woon in nederland, Rotterdam.
Ik ben 7 maanden geleden (augustus 2013) in alanya geweest op vakantie en daar heb ik een turkse man ontmoet, waar ik nu een relatie mee heb. Ik ben daarna al twee keer terug geweest om hem te zien. We zijn heel erg aan het kijken wat we gaan doen om uiteindelijk samen te kunnen wonen. Maar waar gaat dat worden? Turkije? of Nederland?of België? Ik ben eigenlijk op zoek naar nederlandse mensen die hier ook ervaring mee hebben en die mij misschien tips kunnen geven of kunnen helpen. Ik ga over vier weken weer naar alanya. Ik zou het leuk vinden om daar nederlanders te ontmoeten. Mijn vriend werkt heel het seizoen in een restaurant, dus als ik in alanya ben heb ik overdag heel de dag de tijd om met mensen af te spreken. Dus ik hoop dat als mensen dit lezen ze graag contact op willen nemen met mij. Naast mijn vragen, zoek ik ook mensen om gewoon leuke dingen mee te doen!!! Want ik ben er ook om lekker te genieten van mijn vakantie. Dus ik hoop hier leuke mensen te vinden!! Alvast bedankt!! En ik hoop jullie te ontmoeten, Heel veel groetjes sara

Hoi Sara,welkom op wereldwijzer!
Eerlijk gezegd heb ik geen kaas van gegeten wat betreft Turkse wetgeving en alles wat erbij hoort,denk dat je best een berichtje post op het Turkije Forum hier op wereldwijzer.
Weet niet ofdat dit nu nog het geval is,maar in het verleden,moest iemand uit Nederland financieel garant staan als je iemand laat komen vanuit Turkije.(dat betekent dat bij alles wat er gebeurt het gastgezin opdraait voor de kosten)
Veel informatie vind je ook bij rijksoverheid.nl:visa/vraag-en-antwoord
Succ6 Sara!
groet,georgessiam.

hoiii
Dankjewel voor je reactie en de informatie!
Groetjes van sara.

Dat is met alle plezier gedaan !
Succ6 nog voor de toekomst,Sara !
groet,georgessiam.:chin:

Dankjewel jij ook!!