Hallo!
Begin januari ga ik beginnen met een reis. Ik ga waarschijnlijk een around-the-world ticket nemen omdat dit relatief goedkoper is in combinatie met waar ik heen wil.
Ik wil in ieder geval 30 januari bij de full moon party zijn op koh pangang en verder wil ik eigenlijk gewoon een beetje eiland hoppen…iemand een ideetje hiervoor.
Daarna wil ik cambodja en Laos nog gaan bekoekeloeren dus als iemand hier nog tips voor heeft. Dit alles wil ik ongeveer in 1,5-2maanden doen. Ik moet namelijk half maart weer even in NL zijn, daarna wil ik naar nieuw-zeeland voor 1,5 maand en daarna door naar argentinie voor 1 maand.
Graag hoor ik wat tips trucks en leuke verhalen!
Waarom een al around the world ticket. Ik denk dat het financieel helemaal niet interessant is. Je kunt namelijk binnen azie met airasia.com onwijs goedkoop vliegen. Je kunt soms zelfs al voor zo’n 40 euro retour vliegen.
Ieder zijn manier als je (bvb) maar 20 dagen vrij hebt " dan ga je plannen" zodat er zo weinig mogelijk verkeerd loopt !
Als je op pensioen bent " laat je maar op je af komen" wat vandaag niet kan , kan morgen misschien wel !
En daar droom ik van …pensioen !!!
quote:Moira1309 is correct;(op zen vlaams)voor een appel en een ei,vlieg je heel goedkoop met airasia,of je moest de lotto gewonnen hebben?Ik georgessiam zeker niet,ha ha ha!!!quote:liu:Frank nog 5jaar en ik pak mijn boeltje,ik ga juist een plastieke zak meenemen om mijn sigaretten in weg te stoppen,ha ha ha!!Ik droom daar al 30jaar van.groetjes:georgessiam.
Wij waren voor KLL naar Kota Bahru, en weer terug, 15 euro pp kwijt :). Dat was dan wel in Maleisie…
Dank voor jullie antwoord, ik ken airasia wel en heb hier al eerder goedkope tickets geboekt.
Omdat ik 3 continenten wil gaan bezoeken heb ik ook al met kilroy uitgerekend dat het goedkoper was om een around the world ticket te nemen dan zelf tickets te regelen.
Ik bedoel ik ga niet alleen azie doen natuurlijk he, ik kom wel even terug naar NL maar ga dan door naar Nieuw Zeeland en Argentinie. Deze tickets zelf geregeld is duurder dan zo’n ticket.
Hoor graag nog eea…