Around the world ticket

Beste mensen.

In Oktober wil ik een tijdje weg gaan, naar de rest van de wereld. Of tenminste een gedeelte daarvan.Helaas is niemand in mijn omgeving is reislustig genoeg of heeft simpelweg geen tijd om dit met mij te doen, dus ben ik hier beland opzoek naar misschien wel jou.

Het idee is om een Around-The-World Ticket te kopen, en met dat ticket 2 of 3 continenten te bezoeken in ongeveer 3 tot 6 maanden. Vertrek vanaf oktober of daarna. Iniedergeval voor december! Mijn voorkeuren zijn Azië/Afrika/Oceanië. :wereld:

Steekwoorden zijn: low/med budget, Jeep/autohuur, Couchsurfing, Avontuur, safari, soms werken, levenservaring! en meer :slight_smile:

Nog even wat over mezelf:
Jurgen, 19 bijna 20 jaar, kok, haat vrijdagavond-familieprogrammas. Hobbys: Koken, dans, schrijven, reizen, complot theorien: lang verhaal :stuck_out_tongue:

Mocht je interesse hebben reageer dan hier of mail even naar [EMAIL=“jurgen_van_de_ven@hotmail.com”]jurgen_van_de_ven@hotmail.com

Groet!

Heej jurgen,

ik zelf heb ook het plan om vanaf oktober de wereld rond te gaan reizen. het liefste zou ik dit in een groep doen. De dingen die je opschreef trekken mij ook. Alleen zou ik ook nog graag zuid america willen bezoeken. Ik wil iig een half jaar op pad en als het bevalt en ik heb nog geld over misschien wel langer. In australie lijkt het me mooi om te leren zeilen surfen en duiken :wink: heb hier ook familie wonen waar we dan nog wel langs kunnen.

mocht je intresse hebben om samen op pad te gaan laat het maar weten. kan ook via mail, [EMAIL=“Jeroenschotman_@hotmail.com”]Jeroenschotman_@hotmail.com

groeten Jeroen