Rondreis/vrijwilligerswerk/werken en natuurlijk genieten!:wereld:
Dit jaar ben ik afgestudeerd voor grafisch vormgever en ik wil rond oktober een reis gaan maken (datum staat nog niet vast). Ik was dit van plan alleen te gaan doen, maar een reisgenoot lijkt mij toch een stuk gezelliger. Ik was van plan een around the world ticket te kopen (kom je ongeveer langs 6 landen met 1 ticket en bepaal je de duur per land zelf. Trouwens ook erg goedkoop!). Verder ben ik vooral geïnteresseerd in mooie natuur, spanning, avonduur en gezelligheid. Met andere woorden met mijn backpack rondtrekken zonder alles van te voren te plannen. Heb jij zin om met mij mee te gaan al is het voor een paar dagen, weken of maanden?
hey! Zuid-Amerika klinkt ook erg goed. Als je in google kilroy travels intypt kom je op hele goedkope wereldreis tickets (kun je ook je eigen route bepalen, is alleen wat duurder).
Hoelang wilde je ongeveer gaan?
mail maar op me mail adres: [EMAIL=“d_heijboer@hotmail.com”]d_heijboer@hotmail.com
ook 21, ook net afgestudeerd aan de kunstacademie te Utrecht.
Ik wil in oktober vliegen op Bangkok, daar rondtrekken + vrijwilligerswerk bij olifanten in Thailand, dan door naar Cambodja, Laos en Vietnam. In Cambodja ook weer vrijwilligerswerk, nu voor kindjes. Dan wil ik graag vliegen naar Hong Kong, daar verblijf ik dan even bij familie om weer door te reizen naar Nieuw Zeeland.
Nieuw Zeeland weet ik niet zeker, omdat ik het best lastig vind om nu al te zeggen waar ik over een half jaar zal zijn… ook omdat dit mn eerste reis is en het voor mij misschien soms een beproeving wordt. Maar ik wil zooo graag. IK heb vandaag mn rugzak gekocht!!! heel mooi!!!:wereld:
Ik wil ook heel de wereld zien, ja. maar ik kies niet voor zo’n 7 landen ticket omdat ik graag langer naar Azië ga en liever dan nog een andere keer uitgebreidt naar Amerika… ter extra info…
Ik ben ook van plan om rond oktober te gaan reizen. wil dan iig naar australie en nieuw zeeland en als het kan zuid america. ik wil vooraf ook niet te veel vastleggen. Ook de duur van mijn reis niet zal waarschijnlijk wel langer zijn dan een half jaar. Als het 1 van jullie wat lijkt mail maar ff Jeroenschotman_@hotmail.com
Ik ben 22, ook net afgestudeerd in Rotterdam, International Business & Languages. En op 1 okt. vertrek ik alleen naar Nepal, dan India (deze 2 landen trouwens wel georganiseerde trip), Zuid-Oost-Azië, Australië/Nieuw-Zeeland en eindigen in Zuid-Amerika! Ben van plan ongeveer 9/10 maanden te gaan, misschien ook wel langer. Heb wel een rond de wereld ticket gekocht, bij Kilroy.
Lijkt me leuk te horen wie er ook een beetje deze route gaat reizen. Mijn email: [EMAIL=“mirrie40@hotmail.com”]mirrie40@hotmail.com
ik vlieg 6 december 2009 naar brazilie (fortaleza in het noorden) om vanuit daar rond te gaan reizen in zuid- en eventueel midden-amerika. ik zoek nog reispartners… laat me weten, je kunt me ook mailen: mandy_wever@hotmail.com
info me: 23 jaar, afgestudeerd, reisduur 6 maanden a 1 jaar, uit amsterdam