Hallo beste mensen

Mijn naam is alex, en ik ben 31 jaar. Voor mn vorige werk heb ik al veel van de wereld gezien zoals noord en zuid amerika, het caribisch gebied, groot brittanie, noord-afrika en vrijwel heel europa.
Nu ben ik echter gesetteld en inmiddels getrouwd en een zoontje van 3.
Mijn vrouw komt oorspronkelijk uit colombia en dat is ook de reden dat ik hier op dit forum terecht ben gekomen.
Zij zou namelijk dolgraag weer terug willen naar colombia om daar te zien, voelen en proeven hoe haar geboorteland echt is.( ze is er op 4 jarige leeftijd weggegaan).
Nu wil ik haar graag verrassen met een trip naar colombia als ik genoeg geld bij elkaar gesprokkeld heb.
Ik wil graag hier op het forum ervaringen, tips en andere nuttige informatie opdoen over een reis naar colombia. En ook andere mensen ten dienste staan door mijn ervaringen te delen.
Met vriendelijke groet alex

Hoi Alex,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Colombiaforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes plaatsen alsook de ervaringen lezen van andere mensen die dit prachtig land al bezocht hebben in het verleden.
Latijns- Amerika in het algemeen staat al bekend om een gastvrije en vriendelijke bevolking, maar je zult je verbazen over de Colombianen die ondanks het geweld van de afgelopen jaren vrolijk en vriendelijk zijn gebleven. Reizigers naar Colombia komen altijd thuis met enthousiaste verhalen over de mensen.
Wat betreft veiligheid,in Colombia is niet onveiliger dan andere landen in Latijns Amerika. Ook hier geldt: wees voorzichtig, maar gedraag je vooral niet overdreven zenuwachtig.
Alsook het is verstandig om een aantal voorzorgsmaatregelen te nemen, neem geen dure sieraden of kostbaarheden mee op reis. Als je ergens verblijft kun je geld het beste in een kluis bewaren Alex!
In iedergeval wens ik jullie nog een aangename verblijf toe in Colombia!
groet,georgessiam.

1 like

Hallo georgessiam, bedankt voor je welkom en informatie, ik heb gelijk al iets gepost op het colombiaforum en ook teruggekregen.
Ik vind het nu al een topforum.
Gr alex

Nou mooi om te weten dat je je weg al gevonden hebt op het wereldwijzerforums !
Succ6 nog !
Gr georgessiam.