Hallo Iedereen,
Ik ben Rinsje ik ben 30, ik hoop eind dit jaar naar Colombia te gaan.
Ik ben al is Zuid-Amerika geweest en ook in een paar Aziatische landen.
Zuid-Amerika blijft me trekken…
Uiteindelijk zou ik graag emigreren en wanneer mogelijk een eigen hostel/project willen ergens maar waar weet ik nog niet(en hoe)
dus ben ik ook ben ik opzoek naar ervaring in het runnen van een hostel (dus als je wat weet graag!!!)en evt opzetten van projecten en/of als vrijwilliger te kunnen helpen.
Dus al iemand nog tips heeft!!! of plannen heeft ook naar Colombia te gaan… let me know!!
Groetjes,
Rinsje
Hoi Rinsje,welkom op wereldwijzer!
Nou ik las in je berichtje dat je ook enkele Aziatische landen bezocht hebt,was Thailand ook één van die landen en wat waren je reiservaringen hierover?
Mooie keuze om Colombia te bezoeken,Rinsje!
Door de aanwezigheid van prachtige koloniale steden, archeologische vindplaatsen, de koffieregio, besneeuwde bergtoppen in de Andes, een indrukwekkende biodiversiteit in de Amazone, parelwitte stranden en een bijzonder vriendelijke bevolking is Colombia één van de meest diverse landen van Zuid-Amerika.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Colombia Forum hier op wereldwijzer!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
1 like
Hoi! bedankt voor je reactie! ik ben helaas zelf niet in Thailand geweest…Ik ken wel veel mensen die er zijn geweest en vaak komen en ik hoor eigenlijk alleen maar enhtousiate verhalen! dus… i moet denk ik ook maar is heen;) haha
Groetjes,
Rinsje