Spullen verkopen en met mijn hart naar Colombia

Hallo,

Ik ben zo benieuwd of er nog meer mensen zijn op dit forum die ook besloten hebben om net als ik naar Colombia te gaan voor een aantal jaar of willen gaan emigreren.
Ik volg mijn hart.:wub:
Ongeveer twee jaar geleden ben ik in Bogota met het vliegtuig geland. Mijn plan was om te gaan rondreizen en in het moment te zien op welke bestemmingen ik zou aankomen.
Om een lang verhaal kort te maken ben ik meteen diezelfde dag terug gevlogen naar Amsterdam. Mijn zus belde me op om te vertellen dat mijn lieve tante was overleden en ik besloot terug te keren.
In het vliegtuig boven Colombia…WAAW. De jungle, de bergen, watervallen hebben mij intens geraakt. En ik wist dat er een moment zou komen dat ik terug zou gaan.
Nu hier in Nederland ben ik bezig met het verkopen van al mijn spullen, het regelen van papierwerk, etc.

Ik zou het zo leuk vinden om in contact te komen met jou!!!
Heb je dezelfde plannen of komen je plannen aardig in de buurt, dan zou ik het leuk vinden om contact te hebben!!!:chin: Het is altijd leuk om te connecten:wereld:

Groetjes Mieke

Wat leuk!! :DEind 2014 ben ik geëmigreerd, je vindt alle info op mijn blog en via daar kun je ook contact met mij opnemen :slight_smile: https://www.besabine.com/