Even voorstellen: Sabine in Colombia

Hoi!

Als nieuw lid op dit forum wil ik me graag voorstellen: ik ben Sabine (31) en eind 2014 geëmigreerd naar het prachtige Colombia. Voor de liefde, die ik ontmoette in Nederland. Samen met mijn Colombiaanse man woon ik in Bogotá en werk ik in het Nationaal Kanker Instituut van Colombia. Wonen en reizen in Colombia vind ik na twee jaar tijd nog steeds geweldig. Want niet alleen werd ik verliefd op een Colombiaan, ook verloor ik mijn hart aan het land.

Reizen heb ik altijd al enorm graag gedaan. Mijn favoriete plekken zijn Hongkong, Griekenland, Oostenrijk en Colombia. In mijn vrije tijd ga ik graag Bogotá uit om het land te ontdekken. Ik houd van reizen buiten de gebaande paden en inmiddels ken ik al veel prachtige plekjes rondom de stad. Met mijn man reis ik graag naar wereldplekken. Zo bezochten we dit jaar Hongkong en New York, beiden voor 2 weken.

Afgelopen week (begin november 2016) zijn we getrouwd in Colombia! De bruiloft zal volgend jaar in Nederland zijn.

Naast mijn werk schrijf ik met veel passie op mijn blog www.besabine.com over reizen, wonen en werken in Colombia. Ook vind je hier alles over ons huwelijk. Ik houd enorm van fotograferen en alle foto’s voor mijn site maak ik dan ook zelf. Ga of wil je op reis naar Colombia of ben je van plan te emigreren? Dan vind je hier allerlei nuttige informatie!

Op dit forum hoop ik leuke ervaringen (van reizen of emigreren) uit te wisselen en informatie te kunnen geven over mijn ervaringen en kennis over emigreren en reizen in Colombia.

Groetjes, Sabine

Hoi Sabine, welkom op Wereldwijzer! Je hebt ons Colombia forum al gevonden zie ik, maar misschien is het ook leuk om mee te doen aan onze Reisblog verkiezing.

Dankjewel! Ik wil ga me zeker daarvoor aanmelden, had ik even geen tijd meer voor :slight_smile:

Graag gedaan :biggrin: