Hallo allemaal !!

Nou, maar even voorstellen dan… :dag:

ik ben een ambiteuse jonge man van 26 die het in zijn bol heeft gekregen om volgend jaar zo’n 3 maanden te gaan reizen door zuid oost azie. Dus… veel lezen,opzoeken en voorbereiden voor nu. Het lijkt me leuk om in contact te komen met mede-reizigers ( ervaren & onervaren ) reden: gedeelde interesse !!

dus: kom maar op met je ideeen / tips en leuke contacten !

Greetings Jack
Mail: [EMAIL=“nmgn1984@hotmail.com”]nmgn1984@hotmail.com

Omdat ik mijn verhaal wat karig vond was ik driftig aan het typen maar schijnbaar kun je maar 10 minuten na de post wijzigen dus… vandaar ff een nieuwe post:

Nou, maar even voorstellen dan… :dag:

ik ben een ambiteuse jonge man (genaamd Jack) van 26 die het in zijn bol heeft gekregen om volgend jaar zo’n 3,5 maanden te gaan reizen door zuid oost azie ( it’s my dream ) landen:

• Thailand
  • Laos
  • Vietnam
  • Cambodja
  • ( mits qua tijd te realiseren : Indonesie )

Dus… veel lezen,opzoeken en voorbereiden voor nu. Het lijkt me leuk om in contact te komen met mede-reizigers ( ervaren & onervaren ) reden: gedeelde interesse !!

Nog nooit heb ik een reis alleen gemaakt ( wat ik nu dan wel van plan ben ) simpelweg om het feit dat ik dat deed met mijn toenmalige vriendin(en) Maar dit lijkt me dan ook echt een super uitdaging.

De volgende landen heb ik in het verleden bezocht:

• Frankrijk ( div. plaatsen )
  • Duitsland ( div. plaatsen )
  • Luxemburg ( div. plaatsen )
  • Belgie ( div. plaatsen )
  • Turkije ( Alanya )
  • Spanje ( Salou )
  • Tunesie ( Monastir )
  • Egypte ( 1x Hurgada / 2x sharm el sheik )
  • Israel ( Jeruzalem )

dus: kom maar op met je ideeen / tips & leuke contacten !

Greetings Jack
Mail: [EMAIL=“nmgn1984@hotmail.com”]nmgn1984@hotmail.com

Hoi Jack;
Welkom op wereldwijzer.nl!Wat heb jij al een mooi lijstje van al de landen die je al bezocht,Jack!!
Nu moest je eventueel met vragen zitten,dan kan je altijd het Thailand en de andere aziatische forums raadplegen.
Btw:zoals je kunt zien aan mijn gebruikersnaam ben ik ook volledig in de ban van Azie,namelijk Thailand!
Nog veel suc6 met je reisplannen!
groetjes:Georges.