Ik ga in oktober 2009 een half jaar door Azie reizen. Ik ben van plan om vanuit Bangkok te beginnen en vanuit daar verder te trekken, naar waarschijnlijk Laos, Vietnam, Cambodja en Indonesie. Een heel erg concrete reisroute heb ik (nog) niet. Ik ben 26 jaar (v) en wil vooral niet te veel plannen van te voren. Zijn er mensen die dezelfde plannen hebben en het leuk vinden om samen te reizen (of te starten)?
:dag:
Hi! Ik begin ook langzaam maar zeker met plannen (maar niet al te strict! ;)) voor een 3-maandse reis richting Azie & Australie te komen… Het lijkt me geweldig om Vietnam & Cambodja (met name de Angkor Wat!) te bezoeken… maar niet voor veel langer dan 2/3 weken… Dan wil ik door naar Australie. Maar misschien dat we een gedeelte samen zouden kunnen doen?
Groetjes,
Emma
Ik loop zelf al tijden met het plan om thailand, laos, vietnam en cambodja te bezoeken… Heb zelf niemand die ook die kant op gaat maar het lijkt me wel leuk om samen te reizen of iig samen te beginnen… Ik droom hier al maanden van dus ik hoop wat van je te horen.
Groeten Wilco