:biggrin:Ik heb me net op de site geregistreerd en zal me even voorstellen zodat jullie weten met wie je te doen hebt.
Ik ben een alleenstaande moeder met 3 fantastische dochters waarvan er 2, net als ik verslaafd zijn aan reizen.
Jammer dat de portemonee het niet altijd toe laat.
Tot nu toe altijd “op de bonnefooi” op vakantie gegaan; alleen gewapend met een vliegticket en Lonely Planet/Bradt reisbijbel.
Andere hobbies (ja die heb ik ook :p): scuba diving, zwemmen, onderwaterhockey, hiking, skieën
maar ook concerten/festivals, lezen, bioscoop
Verder hebben we thuis vanaf vanmiddag :mad: nog maar een hond.(snik)
en 1 degoe.
Tot kijk op het forum.
Hallo Twiggy, veel plezier op wereldwijzer!
Onderwaterhockey, hoe doe je dat?! Nog nooit van gehoord.
Groetjes, Leontien
Hoi Leontien,
Bedankt en ik zal hier zeker met plezier (droog)surfencheer
Onderwaterhockey:
Je zwemt over de bodem van het zwembad gewapend met een houten stick waarmee je de loden puck probeert te spelen met je medespelers. Je hebt de basisuitrusting duiken aan: snorkel, duikbril en vinnen. Ook heb je aan je speelhand een handschoen ter bescherming.
Elke paar minuten moet je naar boven om ff lucht te happen. Helaas ben ik er mee moeten stoppen nadat ik verhuisd ben. Hier kan ik nml geen vereniging vinden. Jammer want het is heel goed voor je conditie.
Als je geïnteresseerd ben, haha, zullen we dan een nieuw team opzetten
doen we hier een oproepje.
Groetjes
Twiggy
Wat grappig, onderwaterhockey. Het lijkt me inderdaad zwaar werken. Kan het publiek de sport wel volgen? Wie weet vind je hier mensen die ook die sport uitoefenen!
Groetjes, Leontien