Op verschillende eilanden in het zuiden van Thailand zijn er veel mogelijkheden om aan watersport tedoen zoals: parasailing, windsurfen, zeilen alsook duiken en snorkelen tussen de prachtige koralen.
Vooral op de stranden van Chaweng, Bo Phut en Lamai worden op het gebied van watersport vele activiteiten aangeboden voor de toeristen.
Doe jij ook aan één of ander watersport activiteit als je op een eiland zit,of lig je gewoon lekker te luieren in je strandstoel?
U kan hierboven stemmen in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag motiveren.
Wij duiken, mogen ook graag even zwemmen en luieren aan het strand.
Wat ook altijd leuk is om een boottochtje te maken naar een ander eiland of iets dergelijks en als ik de kans krijg dan wil ik ook altijd wel even vissen (vooral op zee altijd genieten).
Ik ben nog nooit in thailand geweest, maar ben wel van plan om meerdere watersporten te beoefenen als geboren en getogen waterrat.
Dus ja graag duiken, snorkelen, zwemmen, raften, zeilen en (wind)surfen. :vak02:
Ik heb nog nooit in Thailand gedoken, maar wil dat zeker nog wel een keer doen. Maar dan wel een live-aboard of op een plek waar niet alleen maar cursussen worden gegeven. Verder ben ik helemaal niet veeleisend
altijd en overal waar er iets te zien is:snorkelen…heerlijk, en mooie(onderwater) foto’s maken …mijn hobby.Duiken doe ik ook graag ,maar wegens geen papieren (en dat hoeft voor mij niet)slechts tot enkele meters… in ,op of onder water is altijd genieten.
ik heb gestemd op de activiteiten welke ik zo al in en rond het water doe, ook heb ik op anders gestemd omdat ik Songkran ook een soort van watersport vind, en ik dit over een paar dagen toch weer ga doen