Hoi allemaal!
Bij deze een klein voorstelrondje: ik ben Linda, 29 jaar (fijn dat ik dat nog 3 maandjes kan zeggen…) en ik heb me hier aangemeld omdat ik de site tegenkwam toen ik druk op zoek was naar info voor mijn aanstaande reis.
Ik heb vanwege mijn voorliefde voor reizen ooit HBO Toerisme gestudeerd, maar aangezien ik er in mijn carriere uiteindelijk niet veel mee heb gedaan, is veel kennis wat weggezakt.
Ik heb al wat bestemmingen mogen bezoeken, Mexico was mijn eerste verre reis in 2005 en ik heb een aantal bestemmingen tijdens een (gewonnen) cruise in 2006 mogen aanschouwen, zoals Jamaica, Bahama’s en nog een paar (ei)landen. Daarna ben ik vooral in Europa op pad geweest. In 2010 zocht ik het wat verder en ben ik naar Thailand geweest, dat was voor het eerst dat ik alleen reisde. Ik heb het toen vrij veilig aangepakt door te kiezen voor een vooraf georganiseerde individuele rondreis, maar me wel beseft dat het ter plekke ook allemaal prima geregeld kan worden.
Wegens allerlei omstandigheden is (ver) reizen er sindsdien niet van gekomen, maar in juni ga ik dan eindelijk weer weg, dit keer naar Maleisië! En nu heb ik alleen het ticket geboekt…! Dat betekent dus een heel ander soort voorbereiding voor mij, spannend en heb er enorm veel zin in!
Ik zal hier dus even rondstruinen op zoek naar interessante info die voor mij op deze reis van toepassing is. En als ik vragen heb die ik niet kan vinden, dan open ik een topic ![]()
Vast bedankt voor jullie tips en ik hoop jullie ook te kunnen helpen mocht dat nodig zijn!
groetjes and happy travels!
Linda