De mooie plekken van Maleisie zien!

Ik wil graag in juni of juli 2009 3 weken door Maleisie reizen, beginnen in Kuala Lumpur en dan zeker richting Langkawi en de mooie stranden en eilandjes daar…Het vriendinnetje waarmee ik zou gaan, gaat het financieel niet redden om mee te gaan, maar ik heb me er nu al zo op verheugd!
Ik was van plan om alleen te gaan, maar zou het ook wel heel gezellig vinden om dat (gedeeltelijk) met iemand te doen…

Hoi,

Ik (vr. 28 jaar) wil in juli ook naar Maleisie gaan. Ben nog op zoek naar iemand om samen mee te reizen (lijkt me gezelliger als alleen gaan)! Je kan me mailen op [EMAIL=“roos.80@live.nl”]roos.80@live.nl

He Meiden,

Dat klinkt erg goed, ik vr (28 jaar) heb Maleisie ook al lang op mijn verlanglijstje staan.
Hebben jullie verder al plannen gemaakt?

groetjes

Paula

Hoi Meiden,

Wat leuk dat jullie naar Maleisie gaan! Ik vlieg 15 mei naar Singapore. Ga daar een vriendin bezoeken. Ik wil vanaf daar naar Kuala Lumpur en dan verder omhoog naarde perhentian islands. Misschien wil ik ook nog wel naar Thailand.
Hebben jullie al geboekt? Ik vermoed dat jullie daar wat later zijn dan ik? Ik ben er van 18 mei tot 10 juni ongeveer. Als jullie er dan ook zijn en nog interesse hebben om samen te reizen, lijkt me leuk!

Groetjes Eefje (28 jr)

Ik ben twee jaar geleden ook in Maleisie geweest. De Perhentians zijn echt veeeel mooier dan Langkawi. Maar in deze tijd zou ik ook rekening houden met regenseizoen. Staat goed uitgelegd in Lonely Planet. Als het aan de westkust slecht is, is het aan de oostkust vaak wel goed.

Hoi meiden,
Nou zijn jullie nog geweest en wat waren de mooiste plekken???
ik ga van af 16 januari een maand en start in bangkok dan met de trein naar maleisie.
Wilde ook erg graag de oostkust zien omdat de eilanden daar,zeggen ze, mooier zijn maar dat kan niet ivm moessonseizoen daar.
Zijn jullie of jij nog op Borneo geweest???
Ben benieuwd naar de ervaringen.
Enne…jullie boffen maar om zo een reismaatje te vinden.Als 50 plus backpacker loop ik altijd erg te leuren.
groetjes marjo

Hoi meisjes, ik neem aan dat jullie terug zijn, ik ben echt nieuwsgierig, vertrek over drie weken, welkte plaatsen moet ik zeker bezoeken.groet Han