Tijd geleden dat ik hier iets heb gepost, dus een update mag wel even.
Ik heb mijn planning een beetje gewijzigd. Ik ben er wel achter gekomen dat een maand lang rondtrekken in het zuiden iets teveel van het goede is in mijn ogen. De plekken die ik in het zuiden graag zou willen zien zijn namelijk Nashville, Orlando en New Orleans. Deze plaatsen liggen niet echt in de buurt van elkaar, dus dan ga ik opzoek naar plaatsen als Jacksonville, Birmingham, Atlanta e.d. terwijl die mij eigenlijk niet zo aanspreken. Daarom heb ik ervoor gekozen naar het noord-oosten te gaan in plaats van het zuid-oosten. Hoewel ik wel even zuidwaards trek om Nashville en Knoxville nog even te bezichtigen 
Zoiets zal de planning worden in het noordoosten.
New York City -> Buffalo & Niagara Falls -> Cleveland -> (evt. Columbus) -> Indianapolis -> Nashville -> Knoxville -> Washtington DC -> Philadelphia -> binnenlandse vlucht naar Las Vegas, en van daaruit het welbekende tripje maken naar de mooie parken en grote steden.
Wellicht dat ik bij mijn planning Chicago en/of Detroit ook betrek, want ik moet even kijken hoeveel dagen ik moet rekenen om de planning die er nu staat te realiseren. Als ik teveel tijd heb aan een maand kan ik nog overwegen om wat binnenlandser te gaan naar Chicago, en van daaruit naar Indianapolis en Nashville te trekken. Genoeg keuzes.
Wat betreft de financiën heb ik het dik voor elkaar. Ik heb nu al in 2 maanden tijd een bedrag van 300 euro bespaard, die ik dus kan opsparen voor mijn reis. Ik werk nog steeds bij de uitgeverij en de Albert Heijn en dat gaat mij goed af. Verder heb ik bij mijn ouders nog kleedgeld kunnen regelen, leuk extraatje
Ik werk vandaag precies 2 maanden bij de uitgeverij, dus over 6 maanden zit ik als het goed is in het mooie land :cheer:
Verder sta ik op het punt om de vliegtickets te reserveren.
1 maart 2012 (01-03-2012) AMS - NYC
2 april 2012 (02-04-2012) PHIL - LV
29 april 2012 (29-04-2012) LV - PHIL
1 mei 2012 (01-05-2012) NYC - AMS
AMS-NYC RETOUR = 598,89
PHIL-LV RETOUR = 267,32
€866,21
Dat zijn de vluchtkosten om in Amerika te komen, en de vlucht van oost naar west en andersom te maken. In mijn ogen is dat een prima prijs, jullie mening?
Meer valt er op het moment niet te vertellen denk ik.
Groeten,
Julian.