Half jaar backpacken Australie rond november!

Dag mensen,
Mijn naam is Daniël, ben 21 jaar en zit momenteel in mijn 3e jaar bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg. Ik wilde het al lang, maar sinds kort heb ik de knoop doorgehakt en ben ik van plan om rond november een half jaar te gaan backpacken in Australie! Het lijkt me leuk om alvast in contact te komen met avonturiers die ook in die periode in Australie zijn. Het is niet zo dat ik echt een half jaar lang met iemand samen wil reizen, maar wie weet kunnen we daar meeten en een deel samen reizen of een feestje bouwen. Ik heb nog geen concrete plannen wat betreft de route die ik daar wil gaan afleggen, alles is nog open. Mijn plan is om in ieder geval veel te genieten, dagje strand, feesten, mensen leren kennen en sportieve activiteiten te ondernemen. Laat het me weten als jij dezelfde plannen hebt! Groetjes Danël

Hej daniel!

Supergaaf dat je gaat! Ozzie is echt te gek! Ik ben zelf al 2 keer geweest en het blijft geweldig! Als je niet je hele reis samen met iemand wilt reizen maar ook niet alleen wilt beginnen dan is Activity International misschien wel wat voor jou! Zij vertrekken met groepsvluchten naar Australie >>> Dat houdt dus in dat je met een groep erheen gaat en de eerste paar dagen samen optrekt en dan zelf kunt kijken of je alleen of samen verder gaat! Ik heb dat de eerste keer ook gedaan en vond het echt een topervaring :slight_smile: gezellig met een hele groep erheen vliegen enzo!

groetjes Merel

Hoi Daniel,

wat leuk! Ik heb dezelfde plannen, wil rond oktober/november voor 4 tot 6 maanden gaan. Ik ben laatst naar een informatie middag geweest van Travel Active, dit is ook een organisatie waarbij je met een groep vertrekt en daar de eerste paar dagen mee blijft. Lijkt mij een erg leuke organisatie!
Ben je ook van plan om daar te gaan werken of echt backpacken/vakantie?

Groetjes