[Hello iedereen! Ik ben zelf ook van plan naar Azië of Australië te gaan - of mss zelfs beide - tijdens de zomer 2014. Graag een mix tussen avontuur, relaxing maar ook af en toe het nachtleven ontdekken! Ik ben 20 jaar, kom uit Antwerpen en wil eigenlijk gewoon er eens op uit! Ik heb nog niet echt vaste plannen, maar ben bereid die met anderen te maken!
Hoi Eva!
Ik wil net zoals jij avontuur maar ook heerlijk op het strand liggen of naar een feestje met lekkere cocktails
Zelf ben ik 18 jaar, bijna 19, en kom uit Noord-Holland. Dit jaar heb ik een tussenjaar en volgend jaar ga ik beginnen met de opleiding voeding en diëtetiek.
Ik zou heel graag vanaf eind juni 3 weekjes door Thailand willen reizen, lekker aan het strand liggen en misschien mijn duikbrevet halen. Daarna is het plan (maar nog niet zeker) om met een vriendin naar India te gaan. Als je zou willen kan je ook gewoon mee naar India. Lijkt ons gezellig!
Ik hoor graag van je of het je leuk lijkt om samen een onvergetelijke reis te maken door Thailand en misschien ook India!
Jazeker! Eva Asselbergh op facebook ik zeg wel nog erbij dat ik nog niet volledig volledig zeker ben. Ben nog beetje aant twijfelen tussen azie en australie ma mss halen jullie mij wel definitief over boord
Oké, ik voeg je zo toe! Haha ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik voor India naar Thailand wil. Maar Azië heeft zeker weten genoeg mooie dingen om jou over te halen (:
Hoi iedereeeennn! Wauw wat tof om te lezen dat er zoveel mensen naar azie/Australie gaan! Ik ben op dit moment in Sydney en wil vanaf begin Augustus langs de oostkust in Australie naar cairns, en dan naar Bangkok en naar beneden reizen door maleisie en indonesie. Vanaf daar moet ik wel weer terug naar Australie, dus ik heb wel een beetje een time limit… Helaas moet ik 20 oktober weer terug naar Nederland. Maar ik heb dus ongeveer tien weken om te reizen! Als iemand een beetje dezelfde plannen heeft, contacten!
Iets over mezelf… Ik sta open voor nieuwe dingen, in contact komen met andere culturen, positief ingesteld, low budget reizen, plezierrr, relax en chilled. Ik heb al een beetje ervaring met backpacken, na mijn jaar stage in zuid afrika heb ik gereisd door zuid afrika, Lesotho, Swaziland en Zimbabwe.
Contact kan ook via facebook! Je kan me vinden onder melissa kuiper
Liefs
Mijn naam is Shaun Janssen. Ik heb heb het ticket al geboekt, vertrek 16 juli tot en met 11 augustus naar Thailand in mijn eentje… Start in Bangkok, de rest regel ik daar (noorden, zuiden, etc)
Heb er toch wel zin in hoor, alleen spannend de eerste keer in mijn eentje. Heb wel al een reis naar Austrlië gemaakt met mijn ouders.
Ik ben Lisa, 20 jaar en woonachtige in Amsterdam. Over 2 maanden ben ik ook afgestudeerd in de horeca branche. Verder wil ik ook al een hele lange tijd reizen. Ik wil eind 2014 - begin 2015 vertrekken zodat ik tot die tijd nog wat extra geld kan verdienen voor mijn reis :). Hoelang ik wil gaan reizen ligt aan hoeveel geld ik heb maar ik hoop tussen 3 maanden en een jaar. Ik ben van plan door zuid-oost Azië te trekken, maar wel alles op een rustig tempo zodat er ook nog genoten kan worden van het strand, maar wil bijv. ook wel een keer de jungle doorlopen en wat wildlife bekijken! Australië trekt mij ook en misschien zelfs voor een korte periode Afrika (ook voor het wildlife).
Ik ben Pieter, 23 jaar en woon in Heusden-Zolder (België).
Ik werk ongeveer 3 jaar als IT’er in Brussel en Antwerpen en heb besloten om mijn carrière even “on hold” te zetten om voor langere periode te reizen.
Mijn bedoeling is om rond Oktober te vertrekken naar Australië waar ik dan een busje koop om het land te verkennen. Overnachten wil ik doen in het busje, tenten, via couchsurfing of in hostels.
Ik heb een startbudget om een tijdje rond te trekken maar ik wil er gaan werken als de centen op zijn zodat ik verder kan reizen.
Niet alleen Australië staat op mijn programma maar ook Nieuw-Zeeland en Thailand. Hopelijk ook nog andere locaties.
Als je ongeveer met dezelfde plannen zit kan je me altijd iets laten weten, wie weet kunnen we een tijdje samen reizen. : pieter-hermans@hotmail.com
Ik zie je berichtje en vroeg me af of je nog op zoek bent naar een reisgenoot? Ik zit op dit moment al in Australië en wil graag meer zien dan alleen het dorpje waar ik nu zit (midden in de woestijn).