Reisgenoot australie/azie gezocht!

Hey,

Mijn naam is anne, 24 jaar en ik kom ergens uit drenthe. Omdat ik al heel lang de intentie heb om te gaan reizen wil ik nu alles graag concreet maken en de plannen doorvoeren! Ik zou heel graag naar australie of azie willen alleen heb geen ervaring met backpacken. Ik heb nog geen concrete plannen maar zou wel graag een aantal hotspots en landen willen bezoeken. Het lijkt me tof om samen met een reisgenootje alles voor te bereiden en elkaar al te ontmoeten in nederland zodat we elkaar al een beetje leren kennen.

Ik ben spontaan, sociaal en sta voor alles open! Ik ben van plan om in september te vertrekken maar het zou ook eerder kunnen. Ik heb geen idee hoe lang ik zou willen gaan dat zie ik allemaal wel. Ik zou graag de culturen willen leren kennen, maar ook de natuur en af en toe een feestje natuurlijk.

Ik hoop snel van jullie wat te horen!

Dag Anne,
Ik zag je berichtje en het sprak me heel erg aan!
Ik ben Marrit de Jong en ben ook 24 jaar. Ik woon ik Friesland dus vrij in de buurt.
Ik wil van het zomer ook erg graag gaan backpacken. Ben al wel eerder geweest maar dat was enigszins georganiseerd. Zounu graag helemaal zelf het willen organiseren zodat je ook veel vrijer bent. Toch is alleen wel spannend dus zou heel graag samen met iemand dit doen!

Zelf wil ik wel erg graag naar azie, vooral de route door thailand, laos, cambodja en vietnam spreekt me heel erg aan. Ik zou graag rond de 5 weken dan willen backpacken.

Ik ben docente in het mbo onderwijs en werk daarnaast in de zorg. Hierdoor ben ik wel gebonden aan de zomervakantie van 16 juli tot 28 augustus. Voor jou zal deze periode waarschijnlijk ook gelden omdat je in het noorden woont. Had al contact met iemand anders gehad maar zij woont in het zuiden dus lopen vakanties helaas anders.

Lijkt me leuk om met je in contact te komen!
Je mag me altijd mailen op: marrit12@hotmail.com

Groetjes, marrit