Nederlandse vakantiegangers houden van ‘koopjes’, daar staan we internationaal om bekend. Bent u ook altijd op zoek naar de allergoedkoopste vluchten? Bij alle droefenis over de luchtramp van woensdag is dat deze week mijn vraag aan u.
Ik stoor me er ook aan. Mijn reactie op de pagina zelf is volgens mij niet geplaatst, omdat ik de journalist bekritiseerde. Ik riep hem op niet zo speculatief te zijn over een maatschappij die niet op de zwarte lijsten staat en eerst het onderzoek af te wachten. Ook dat onze minister weinig over de maatschappij weet, zegt niets. Als hij alles zou moeten weten over wat er in het buitenland gebeurt, kan hij meerdere malen levenslang studeren en nog maar de ‘tip of the iceberg’ hebben gezien. Daarvoor hebben we andere organisaties, zoals IATA en ICAO.
Ik stoor me trouwens constant aan artikelen van de Telegraaf. Allemaal roddeljournalistiek, verricht door schrijvers die zelfs nog meer spel- en grammaticafouten maken dan een basisschoolleerling. Bah!
Ik denk dat de persoon een cursus opvoeding moet volgen,bahh!!
Dat er zo’n mensen bestaan op de wereld,teren op iemand anders leed.
Moet dit juist nu gebeuren,mensen zijn nog aan het rouwen om hun verloren dierbaren,respectloos!!Zal maar geen hoofdletters gebruiken zeker?