gumbet in december

hoi,

weet er soms iemand hoe het is in gumbet in december?
twijfel of ik trg naar gumbet zou gaan om nieuwjaar te vieren of naar istanbul ben al altijd naar gumbet geweest in de zomer en love it maar is het ook wel leuk eind december? het weer doet er niet toe het is voor de gezelligheid

In gumbet sluit het grootste gedeelte eind oktober al… Dus vraag me af of er iets te beleven valt…

1 like

Ik vond Gümbet heerlijk in de winter… Heb wel bijna elke keer het geluk gehad dat ik weinig tot geen regen had, want het kan flink tekeer gaan daar…
Het is rustig, geen mens op straat en kerst 2008 hebben we wandelend op langs het strand in een shirtje doorgebracht…

Het is zo ontzettend anders dan in de zomer… I love it!!

Wat ik begrijp uit de vraag van Stefke, is dat het puur om de gezelligheid zou gaan…

Voor een heftige vakantie moet je dan niet in Gümbet zijn… Er zijn maar een paar hotels en restaurants die het hele jaar open zijn…

Ik heb het er ontzettend gezellig gehad, maargoed ik zat dan ook heerlijk bij mijn lief :wink:

Bodrum is wat levendiger, maar ook daar moet je niet voor een lekkere stapvakantie naartoe, zoals je die in de zomer hebt…