We zijn nog op zoek naar een guesthouse of goedkoop hotel (inclusief zwembad) wat een familyroom heeft, zodat we met onze 2 kinderen een aantal dagen in Bangkok kunnen verblijven.
Wie weet een dergelijk adres?
We zijn nog op zoek naar een guesthouse of goedkoop hotel (inclusief zwembad) wat een familyroom heeft, zodat we met onze 2 kinderen een aantal dagen in Bangkok kunnen verblijven.
Wie weet een dergelijk adres?
Atlanta Hotel (Sukhumvit Soi 2)
www.theatlantahotelbangkok.com
heeft kamers met twee compartimenten, dus dat jullie door een deur naar binnen kunnen en toch gescheiden slapen. Douche hebben jullie samen.
Er is een zwembad, en een uitstekend restaurant beneden.
Prijs alles bij elkaar schat ik in op 1500-1800 B (30-35 euro) per nacht.
Het is basic, maar met zeer vriendelijk personeel en superschoon.
Niet onbelangrijk: Het hotel heeft een zero-tolerance beleid tegen sextouristen. Hoewel je kinderen niet moet afsluiten voor de realiteit, is het toch leuker om geen dronken dikke blanke 50ers met 20 jarig Thais meisje op de gang te zien lopen.
Ik kom er al vanaf 1995.
Wij gaan altijd naar het New Siam Riverside.
Heeft nette kamers, een zwembad en ligt heel centraal vlakbij Khao San Road.
Ideaal om als basis te hebben want alles is hier vandaan zeer dichtbij.
Groet, Remco
Kijk even bij KT guesthouse. Google maar en je ziet het. Goed, goedkoop, zwembad en redelijk centraal tov alle nodige dingen.>>>
**Rambuttri Village Inn **
95 Soi Ram Buttri, Chakkra Phong Road, Phra Nakorn, Bangkok, Thailand
Bij Khao San Road, ik vind het een erg fijn guesthouse!
Zwembad op het dak!
Vrij goedkoop.
hoi hoi wij hebben in de dd inn gezeten op koh san road een leuk zwembad mooi kamer en ook nog en goed ontbijt bij de prijs inbegrepen en wij waren met zijn 5en ongeveer 1600bath kwijt en ze hebben ook een website waar je op kan kijken.succes verder en laat een wat van je horen hoe het was groetjes zwiggie>>>