Overnachten in Bangkok

Hallo iedereen,

Volgende week kom ik aan in het drukke Bangkok.
Ik zou er graag een 3-tal nachten blijven. Nu ben ik op zoek naar een fijn plekje-een hostelletje, pension, guesthouse- waar ik even kan ontsnappen aan de drukte van Bangkok zelf. Het zou helemaal fijn zijn moest er ook een zwembad(je) zijn…

Iemand een goede tip?

Atlanta Hotel, Sukhumvit Soi 2, eenvoudige, schone kamer ongeveer 500 B. Vriendelijk personeel, zwembad erbij. Verboden voor sextouristen (Staat ook groot op de deur) vanuit het uitgaansgebied. Prima, goedkoop restaurant erbij, laundry-service, gratis internet.Hans.

Hoi Hans.
Heb de adres voor mij

Aan Hans2007,
Personeel Atlanta Hotel vriendelijk?..ten eerste een hotel is het niet maar een Guesthouse met een Duitse achtergrond waardoor het Thais personeel , nazaten van die Duitser waarschijnlijk , zich ook zo gedragen. Als jij dat vriendelijk noemt…nou neen zo heb ik dat niet ervaren vorig jaar. Een stel mensen die als het hun uitkomt neerkijken op de mensen die binnenkomen. En als het naar hun zin is dan zijn ze evt. bereid om je te helpen anders zien ze je niet staan. Maw. ze schatten je eerst in en dan handelen ze naar hun vermogen…bekrompen maniertjes zo meegekregen uit het westen. Beslist geen Oosterse gastvrijheid.
Groet , Aljo