Hotel/appartement BKK met aparte slaapkamer!

Hallo allemaal,

In februari ga ik met man en dochter van dan 2,5 jaar voor een maand naar Thailand. Voor ons verblijf in Bangkok ben ik op zoek naar een hotel/appartement met een aparte slaapkamer…

Iemand tips? Natuurlijk zijn in elk hotel wel luxe suites met zeeën van ruimte te boeken, maar het moet wel een beeeeetje betaalbaar blijven haha. Ik las iets over Adelphi suites, die is qua ligging en reviews wel goed geloof ik. Maar ben benieuwd of er nog meer te vinden zijn.

Groetjes en alvast bedankt!

www.suk11.com, ik ben alleen in het hostelgedeelte geweest, maar was heel gezellig en brandschoon, dus ik denk dat de appartementen er ook goed uitzien.

Atlanta Hotel (Sukhumvit Soi 2)
www.theatlantahotelbangkok.com
heeft kamers met twee compartimenten, dus dat jullie door een deur naar binnen kunnen en toch gescheiden slapen. Douche hebben jullie samen.
Er is een zwembad, en een uitstekend restaurant beneden.
Prijs alles bij elkaar schat ik in op 1500-1800 B (30-35 euro) per nacht.
Het is basic, maar met zeer vriendelijk personeel en superschoon.

Niet onbelangrijk: Het hotel heeft een zero-tolerance beleid tegen sextouristen. Hoewel je kinderen niet moet afsluiten voor de realiteit, is het toch leuker om geen dronken dikke blanke 50ers met 20 jarig Thais meisje op de gang te zien lopen.

Ik kom er al vanaf 1995.

Hoi Hans,
Bedankt voor je tips… na wat speurwerk op tripadvisor ben ik op Centre Point Silom gekomen, dat lijkt me ook wel een goede optie. Alleen geen idee of de ligging een beetje ok is. Jij misschien? (aangezien je al sinds 95 in BKK komt?!)

Die ligging is goed, zeer centraal, en vlakbij de skytrain, dus je kunt overal heen. De prijs zal wel gigantisch zijn, en wat heb je aan een keuken ?

Overal lekker en goedkoop eten in BKK, zeker in dat gedeelte waar Suk11 en Atlanta zitten, dit hotel zit daar ong. een kilometer vandaan.

Hmm ja you’ve got a point… 3800 baht dus idd een stuk hoger dan jouw tips. Nog ff verder kijken dan maar haha.