Appartement Bangkok

Hallo,

Ik ga eind Juli afstuderen in Bangkok.

Nu mijn vraag of iemand een goedkoop (let op; 5.000 baht per maand) appartement of guesthouse weet in de buurt van Sukhumvit.

Graag iets met een koelkast en een beetje bewegingsruimte aangezien het voor 5 maand is.

Groetjes, Andrea

Hi Andrea,

Ik heb gezien, dat je stage gaat lopen bij het Sheraton hotel in Bangkok. Kunnen zij niet voor je bemiddelen? Het zijn immers de “locals” die dit het beste voor je uit kunnen zoeken?

Suc6,
Joe

Dat is inderdaad een plan,
maar ik wou liever eerst zelf rondkijken en daarna hulp gaan vragen bij het hotel, aangezien ik nu alleen emailcontact heb met 1 persoon.

Toch bedankt voor de reactie

Hey,

5000 Baht per maand is wel erg weinig, wordt lastig maar probeer het eens op www.mrroomfinder.com. Dit is de beste website om appartementen te vinden, heb mijn appartement ook zo gevonden.

… kennis van mij heeft voor z’n vriendin een apartement gehuurd voor ThB 5000. “Farangs” komen hier heel moeilijk voor in aanmerking; de kranten geven ook aan dat deze appartementen meestal voor “residents” zijn. Wil je er voor in aanmerking komen, dan moet je proberen dit door een Thaise inwoner af te laten handelen. Hij is zeer recent verhuisd van Ekkamai naar On Nut, nu dus aan het eind van de Skytrain, maar nog steeds Sukhumvit en middels genoemde Skytrain in de buurt van alles.
't is dus te doen, maar je moet wel mensen kennen om dit mogelijk te maken.

Groet,
Joe

Bedankt voor je reactie. Sorry een beetje een late reactie terug.

Ik heb onlangs iets gevonden voor 8,000 baht in Sukhumvit…
Voor 5,000 kon ik inderdaad weinig vinden (niet iets wat ik 5 maand wil zitten tenminste)

Goed om te horen, dat je wat hebt kunnen vinden.

Succes met je stage.

Groet,
Joe