Wie heeft tips? Ik wil een week of 3 gaan rondreizen vanuit Antigua, wat is haalbaar? Iemand ooit gedoken in Honduras?
Ja: koop een reisgids. Een Rough Guide, Lonely Planet, Fodor’s Guide of wat dan ook. En ga eens lezen. Vaak staan er ook reisroutes in gesuggereerd, afgestemd op een aantal weken of op bepaalde interesses.
Het is handiger als je hier specifieke vragen stelt over dingen die je niet kunt vinden in je gids. Ook is het vaak handig voor ons om te weten wat voor reiservaring je hebt, wat je interesses zijn en eventueel je budget.
Over duiken in Honduras kun je vast veel ervaringen vinden met een goeie search op www.waarbenjij.nu.
Bedankt voor je antwoord
De rough guide Guatemala heb ik inderdaad, maar ik kan het ook altijd hier eens proberen natuurlijk! Wie weet zijn er mensen die een gelijkaardige route hebben afgelegd ![]()
Maar dan nog is het handiger als je wat meer info geeft over wat je zoekt… anders vraag je mensen om veel werk te stoppen in antwoorden waar je waarschijnlijk niks aan hebt. We zijn geen reisbureaus die er geld aan verdienen! Eerst zelf wat ‘huiswerk’ doen, inlezen, info zoeken (bv. in die miljoenen reisverslagen op waarbenjij.nu)… En dan vragen stellen over dingen die je niet kunt vinden.
Dus wat zijn je interesses en waar moet je reis eindigen?