Hoe is de criminaliteit in deze stad?
Hoe conservatief tegenover de rest van Mexico is deze stad?
Uitgaansgelegenheden?
Appartementen / kamers voor studenten veel of amper?
Vervoer? Altijd druk in de stad of valt dat wel mee?
Bedankt
Hoe is de criminaliteit in deze stad?
Hoe conservatief tegenover de rest van Mexico is deze stad?
Uitgaansgelegenheden?
Appartementen / kamers voor studenten veel of amper?
Vervoer? Altijd druk in de stad of valt dat wel mee?
Bedankt
dag chlue
Ben pas terug uit mexico,ben in guanajuato geweest,is absoluut niet gevaarlijk,echt de moeite nu te gaan,het festival
servantino,het wemelt van de artiesten,vergeet het mummiemuseum niet,fascinerend
gtz
peter
hi chlue,
zeker niet gevaarlijk, erg mooi, idd mummymuseum niet vergeten en druk met vervoer, meeste gaat onder door de tunnels heen. Uitgaansgelegenheden heb ik niet echt op gelet, je hebt er een mooi plein met een restaurant dat van Gogh heet, erg mooi, live muziek daar klein pleintje en veel Mariachi, Guanajuato is echt de moeite waard, ook de leuke gekleurde huisjes zijn geweldig. Evt. iets buiten de stad Christo Rey bezoeken, soort kerk met een groot beeld van Jesus op de berg
'k Ben er onlangs geweest en voelde me 100 % veilig ! Geweldige vakantie gehad, veel te kort maar ja… we zullen ooit nog wel eens terug gaan.
http://onlinefotoalbum.hema.be/onlinefotoalbum-bekijken/6087b533-a699-4076-9030-6d49c3688674
Ik heb je fotoalbum gezien, goh wat mis ik het zo daar, erg mooi en doet me weer denken aan die mooie tijd daar. Ik denk dat ik ooit die kant op ga om daar maar te verblijven voorgoed. Hier in Playa is het ook mooi, veel toeristen, goed voor het werk, maar Guanajuato is het echte mexico en jammer niet bij iedereen bekend in NL ![]()
Inderdaad Guanajuato is niet gekend, of toch heel weinig. De meeste toeristen doen de Maya-route naar het zuiden hè ! Ons nichtje woont in Guanajuato; we kunnen er dus naartoe zo veel we willen. Alleen, 't is toch zo ver… 'k Ben nu drie keren in Mexico geweest; nog nooit naar het zuiden gereisd.
Veel succes en geluk nog voor jullie in Playa del Carmen.