Groetjes uit seminyak! Kan iemand me een tip geven.

Zonnige groetjes vanuit sanur,ik irriteer me lichtjes aan de overdreven nederigheid van de mensen maar verder is het zaalig weer.

Heb echt tips nodig.ik wil niet teveel uitstapjes maken omdat ik erg moe ben van de vorige reis.kan iemand me dingen aanbvelen.ik had grote plannen hier maar moet me nu gaab beperken.

Als je grote plannen had, dan weet je vast wat er op Bali te doen is. Zoek gewoon hetgeen uit wat je het leukst lijkt!

Een leuke korte trip (halve dag) vanuit het zuiden is een bezoek aan Ulu Watu met het zien van de kecakdans. Dit kun je evt combineren met een bezoek aan dreamland, of lekker uit eten in Jimbarang.

Een andere korte trip is een bezoek aan Tanah Lot.

Ik zou gaan raften… Spanning (zeker niet te spannend hoor, als je je maar goed vasthoud gebeurd er niks) gecombineerd met geweldige natuur. Wij vonden het een heerlijke combinatie.

Zit je nou in Seminyak of Sanur?

Als het Sanur is zou ik lekker een fiets huren en de hele boulevard af fietsen en een kijkje nemen bij de jachthaven en aan de andere kant het verlaten pretpark.
Onderweg valt er zat leuks te zien.

Doe eens gek. Neem een surflesje :chin:

:wereld:

Een idee waar je dat kunt volgen,ziet er wel echt stoer uit.ben gisteren in seminyak city geweest en het was pokkedruk met toeristen,echt niets voor mij dus,ben meteen weggereden.ik zit in seminyak in een villa…lekker bij te komen,ben echt nog moe van mijn laatste acties in malesie dus ga ik het hier wat beperken.

Surfen ga ik idd proberen.morge ga ik naar ubud,ff de toerist uithangen.

Groetjes

Dat zou ik vanuit Kuta doen, daar zijn de golven beter.

Uiteraard kun je kon gaan snorkelen (bv Sanur) of een introductie diepzeeduik nemen.

Kun je daar bij een bureau langs om te leren surfen of hoe gaat dat.thanx

Beste meneer U irriteert zich aan de nederigheid van de mensen!!!
Misschien een idee omdat eens los te laten. Laat iedereen in zijn waarde zo zijn ze nu eenmaal accepteer het. Word ook minder moe als je ontspant.
Het is echt niet lullig bedoeld maar niet iedereen is zoals jezelf bent.
Een tip vind ik echt Jimbaran heerlijk eten op het strand super en weer relaxed.
Veel plezier nog en geniet ervan ik vind het paradijs op aarde.
Vr groeten:dag:

Hoi,nou ja irriteren is misschien niet het juiste woord ,ik vind het gewoon overdreven dat ze die neppe glimlach steeds aanhouden en je achtervolgen om dingen te verkopen,je boss noemen en ga zo maar door,misschien zijn er mensen die dit geweldig vinden,maar ik hoef dit geslijm niet.verder is het hier mooi,lekker eten elke dag,prachtige natuur maar ik ben gewoon eerlijk over dat stukje,groetjes terug,daaag

Hier heb ik mijn surflessen gevolgd.

Gewoon meegedaan met de groepslessen in het hoogseizoen. Wij kregen 1 instructeur per 3 leerlingen. Een echte aanrader. Prijzen zijn wel 15 euro per uur duurder geworden in vergelijking tot vorig jaar.

@Y62

Ik vind dat googa wel een punt heeft hoor. Wij vonden dat ook het minst leuke aan Bali. Dat gebedel en blijven vragen come into my shop… Je moet eigenlijk boos worden willen ze stoppen met zeuren, dat is gewoon jammer. Ik denk ook niet dat die mensen gewoon zo zijn, want zo doen ze tegen elkaar toch ook niet. Dat is een soort van verkooptechniek…

Neemt niet weg dat als je de mensen buiten hun winkeltje spreekt wel heel erg aardig en beleefd zijn.

[quote=“Balletje, post:12, topic:91952”]

@Y62

Ik vind dat googa wel een punt heeft hoor. Wij vonden dat ook het minst leuke aan Bali. Dat gebedel en blijven vragen come into my shop… Je moet eigenlijk boos worden willen ze stoppen met zeuren, dat is gewoon jammer. Ik denk ook niet dat die mensen gewoon zo zijn, want zo doen ze tegen elkaar toch ook niet. Dat is een soort van verkooptechniek…

Neemt niet weg dat als je de mensen buiten hun winkeltje spreekt wel heel erg aardig en beleefd zijn.[/

Heb dorpjes gezien in maleisie waar mensen blootvoets liepen maar niemand viel ons lastig,en hier hoor ik langs alle kanten missy en boss,echt supervervelend gewoon en zoals je zegt je moet haast boos worden.Ik werd laatst zo gek van iemand dat ik haar spontaan nadeed,zo gek werd ik hahaha.

Verder vind ik bali een prachtig eiland maar helaas het toerisme heeft hen gek gemaakt en dat zie je ook aan hun gedrag.

Ik had eerlijk gezegd iets meer charme van bali verwacht maar nu merk ik dat het echt een commercieel eilandje is geworden.

Het Lloret de Mar van Indonesië dus waarom zover weggaan… :slapen:
Gelukkig is Bali slechts een heel klein toeristisch eilandje dat deel uit maakt van de Indonesische archipel waar elders zoveel meer te beleven en te zien valt…:zon02:

Hallo ik wilde toch graag reageren, n.l om het volgende het ging om de onderdanigheid van de mensen en dat heeft niets met bedelen te maken.
Dat jullie bali niet leuk vinden kan maar dan hebben jullie ook op echt toeristische plaatsen gezeten.
Als je b.v amed neemt of Pemuteran is veel minder toerisme.
En snap jullie wel maar ga voor de gein eens naar Turkije daar hebben ze agressieve verkoop daar stoor ik me dan wel aan.
Maar mensen wat voor de een leuk is is voor de ander niet leuk.
Ik kom al 7 jaar in Indonesie Lombok, bali Sulawesi en voor mij is Bali
echt het paradijs op aarde.
Gr Yolanda

@sumbar idd salou sluit hier prima aan,haha.

@yolanda,indonesie is prachtig,daar geef ik je geen ongelijk in.in turkije ben ik vaak geweest en daar is het opdringerig gedrag voorspelbaar maar van de lieve hindoes die offers leggen en zo aardig zijn ben ik wel geschrokken,alsof ze les hebben gevolgd bij de turken.ik heb hier tegen veel vervelende mensen gezegd dat ze daarmee moeten stoppe voor alle toeriste wegblijven.

Amed ben ik geweest en idd was erg rustig. mooi maar ook erg commercieel,ubud heel mooi maar veel plakverkopers gezien dus grote afknapper.nusa dua prachtig strand maar helaas volgebouwd met hotels …ach ja we maken er het beste van.