Ik wil samen met 3 anderen vlg jaar oktober naar Zuid Afrika gaan met een groepsreis, alleen zijn er zoveel reis organisaties dat we niet zo goed weten welke organisatie het beste/leukste is.
We hebben nu leuke reizen gezien bij Sawadee en Fox, hebben jullie ervaring met deze organisaties?
Bedankt voor jullie reactie!
Djoser en Summum zijn beide organisaties die leuke routes hebben en ook de keus uit verschillende soorten reizen.
Ik kan ze beide aanbevelen. Vooral een kampeerreis is erg leuk…als kamperen wat voor je is
Kijk ook eens bij www.gosouth.nl en bij www.koningaap.be .Je kan deze reis ook rechtstreeks boeken bij Nomad tours in Zuid-Afrika. Van koning aap weet ik zeker dat het goed georganiseerd is maar wel duurder.
Hi,
Ik heb twee groepsreizen gemaakt, 1 met Koning Aap en de ander met Baobab. De laatste vond ik persoonlijk wat origineler qua bestemming en accomodatie. Ook hier kun je heel makkelijk boeken via het internet.
Veel plezier
Groetjes Karin
Rosaly, je vraagd de mening van andere over reisorganisatie’s. Maar volgens mij moet je eerst eens met je reisgenoten om de tafel gaan zitten en opschrijven wat wil ik deze reis doen en zien. Een rondreis, bv de toeristische route of de tuinroute met Cape Town. Of een reis door het noord oosten. Verzamel dan zoo veel mogelijk informatie, ga dan naar de vakantie beurs. Praat niet alleen met de grote- maar ook met de kleine reisorganisatie’s. De laatste gaan meestal wel in op apparte wensen en deze groepen zijn meestal maar 6 personen. Neem dan je beslissing aan laat je vakantie niet afhangen meningen van andere daar is Z.A veel te mooi voor. Geniet van U vakantie
Hi Rosaly,
Wij zijn zo´n kleine reisorganisatie. Mocht je meer informatie willen hebben, kom dan gezellig langs bij onze stand op de Vakantiebeurs van 14 tm 18 januari 2009 in de Jaarbeurs te Utrecht. Wij staan in Hal 1, stand F124 en helpen je graag met al je vragen. Over het hele land, over mogelijke (self-drive) routes, do´s & dont´s, gave activiteiten, hele reizen, etc.
Is lekker om zo´n dagje ideetjes op te doen en vooral voor jezelf goede keuzes te kunnen maken. Want Zuid-Afrika is té groot maar zeker ook té gaaf om geheel onvoorbereid naartoe te gaan. Dan loop je de mooiste plekjes vaak mis!
Groetjes en veel plezier bij de voorbereidingen,
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com