Georganiseerde reis Zuid-afrika

Hallo,

Mijn vriend en ik willen graag naar Zuid-Afrika om daar de hoogte punten te gaan bezichtigen.
Het liefst wel georganiseerd. Wij hebben op websites van verschillende organisaties gekeken, Djoser, Fox etc.

Wie heeft er een groepsreis gemaakt, wat was je ervaring en met welke reisorganisatie was dit?

Ik hoor het graag!

Sylvia

Dag Silvia, ik heb in 2010 een rondreis met de SRC gemaakt. Uitstekende afrikaans sprekende gids en goede hotels,prima eten. Ala met al uitstekend verzorgd en we hebben veel gezien.
Kijk eens bij de SRC en dan de reis: hoogtepunten van Zuid Afrika, je gaat dan alles zeker zien.

Succes met voorbereiden,
ineke

Hoi Sylvia,

Ik heb in 2011 een groepsreis gemaakt door Namibie, Botswana en Zimbabwe met Nomad Tours Nomad Africa Adventure Tours - African Adventure Tours Dit was me zeeeer goed bevallen, en ze organiseren ook reizen door Zuid Afrika. Misschien kan je hun site eens bekijken?

Groetjes,
Inge

Hoi Sylvia

Wellicht goed om even te kijken welke organisatie het meest bij je past. Organisaties zoals SRC, Sawadee, Riksja en Djoser richten zich bijv op echte interactie met de locals. Als je alvast wat inspiratie wilt opdoen is er nu ook een nieuwe app voor de Ipad, genaamd Mijn Zuid-Afrika. Daar staan ook veel leuke tips en trics op en veel gave youtube links ed. Succes!

Wij gaan in mei 2013 met Drifters (zie o.a. Drifters.co.za of livetotravel.nl). Nog geen ervaring dus…maar heb op zich wel postitieve geluiden gehoord op tripadvisor, etc. En misschien is een organisatie als deze wat leuker als je wat jonger ben.

Veel plezier met zoeken…

Jan

Mondial tours biedt een compleet verzorgde reis aan: compleet verzorgd betekent in dit geval inclusief excursies, lunches, diners etc. etc.

is de reis met Drifters meegevallen? Zijn de lodge van Drifters prober? En zijn de afstanden te doen?

Karin

Hoi Sylvia! Al een rondreis gevonden? Voor leuke & avontuurlijke groepsrondreizen met een internationale groep check ook eens: www.african-backpackers.com/reizen/overlandtrips-in-afrika. Succes met je voorbereidingen!

Hoi Sylvia,
Bedenk ook goed wat voor een luxeniveau je wilt tijdens jullie reis. Fox slaapt bijvoorbeeld veelal in Hotels en Shoestring in tenten. De prijzen zijn hier ook naar.
Succes met uitzoeken.