Rondreizen door zuidelijk Afrika

Hallo allemaal,

Momenteel studeer ik voor een halfjaar in Zuid-Afrika. Na het einde van mijn studie ben ik van plan om hier nog rond te reizen voor drie weken. Het liefst wil ik een tour maken door Namibie, Botswana en Zimbabwe (vic. falls) om vervolgens op 17 juli weer terug te vliegen vanuit Kaapstad naar Nederland.

Ik wil het liefst met een groepsreis mee, maar weet niet wat hier de beste organisaties voor zijn. Tot nu toe heb ik Nomads gevonden die deze tour aanbiedt, maar weten jullie of er nog betere/goedkopere organisaties zijn?

Alvast bedankt! :slight_smile:

Groetjes Hester

Hoi Hester,

Kijk even op overlandingafrica.com, dat is een site die veel van dat soort tours bijelkaar heeft gebracht. je kunt verschillende wensen daar aangeven en dan wordt er een selctie gegeven.
Organisaties die oa afrika bereizen (ook veelal meegenomen op die site)zijn:Oasis, ATC (African Travel company), G-adventures, kumuka, Tucan, Dragoman, Imaginitave africa, Exodus

Succes en alvast veel plezier!,
nanine

Hoi Hester,

Ik ga van de zomer met Drifters mee op de Southern Circle adventure tour.
Dit is een zuid-afrikaanse reisorganisatie. In de landen die jij aangeeft hebben ze deze tour: http://www.drifters.co.za/displayCustomLink.aspx?name=TourVictoriaFalls

Maar ik weet niet hoe lang je wilt gaan. Is 24 dagen.
Zit je op de terugweg alleen met vervoer van Johannesburg terug naar Kaapstad, maar misschien gaat daar een bus of trein?

Dankjewel voor jullie reacties. :slight_smile: Ik zal even rustig rondkijken wat de mogelijkheden zijn.

Leuk dat je ook naar Afrika gaat trouwens!