Hallo,
Ik ben Marjan, 26 jaar en kom uit Gouda.
Ik ben opzoek naar reisgeno(o)t(en) om op te geven voor een groepsreis, met voorkeur een land/landen in Europa.
groetjes Marjan
Hallo,
Ik ben Marjan, 26 jaar en kom uit Gouda.
Ik ben opzoek naar reisgeno(o)t(en) om op te geven voor een groepsreis, met voorkeur een land/landen in Europa.
groetjes Marjan
Hoi Marjan,
wat is de periode waarop je op vakantie wilt gaan? En welke landen hebben jou voorkeur?
Groeten Lianne
Hee,
ik heb een hele mooie groepsrondreis per bus naar Noorwegen/Finland gezien via Buro Scandinavie richting Noordkaap. Prijs is prijzig zeker als je een eenpersoonsbijdrage moet betalen, dus mocht je het gezellig vinden om ook mee te willen? Reis is 19 dagen en ik wil in juni gaan, maar heb nog niet geboekt.
Ben 25 jaar, dan 26.
Groetjes Herma
Hoi Herma,
Klinkt wel leuk, maar ik weet niet of ik in juni vrij kan krijgen.
Wanneer is het precies?
groetjes Marjan
Kan je alleen in juni? ik heb eigenlijk vrij in juli/augustus.
groetjes Marjan
Dag Marjan,
Probeer eens een single reis. Vorig jaar heb dit voor het eerst gedaan. Zelf ben ik 61 jaar jong. Zag er vreselijk tegenop, maar is 100% meegevallen.
Groet Yvonne
Hoi Marjan,
ik wil zelf begin mei op vakantie, en daarna kan ik waarschijnlijk pas in september weer.
Groeten Lianne
Hoi Lianne,
Ik heb in juli/augustus vakantie. Dus dat gaat niet lukken dan.
groetjes Marjan
Hoi Marjan,
Aan welk(e) land(en) zit je te denken? Ik zou namelijk nog graag naar IJsland willen om daar een rondreis te maken. Ik kan de maanden juli/augustus.
Groetjes, Bart
Hoi Bart,
Ik ga waarschijnlijk naar Noorwegen/Finland met Herma.
groetjes Marjan
Ik ga toch niet naar Noorwegen/Finland.
groetjes Marjan
Hoi Marjan,
Ik wil met een groepsreis van Labyrinth naar Frankrijk, Spanje of Italie. Maar wil een actieve outdoor reis doen, met raften, kajakken, canyoning, klimmen/abseilen.
Is geen dure vakantie, maar ook niet erg luxe.
Groet Nienke
Hoi Nienke,
Bedankt voor je berichtje, maar ik zie een erg actieve reis niet zo zitten.
groetjes Marjan