Hallo reisgraag !
Ik ben Marijn, jongen van 27 en zoek een reispartner(s) tussen de 20 en de 30 jaar, voor een reis van 2 a 3 weken in de maand juli. Dat is altijd leuker en gezelliger dan alleen op reis.
Ik heb een sterke voorkeur voor Noord-Europa, maar ook Nepal, India, China of de Transsiberie-Express spreekt mij erg aan. Voor de reizen in Azie, spreken mij de groepreizen van Djoser of Shoestring erg aan, maar uiteraard is alles mogelijk.
Ik zie graag je reactie tegemoet!
groeten,
Marijn
He marijn,
India of nepal lijkt me wel wat. Low budget dan, want heb helaas niet veel te besteden. Ben zelf een 28 jarige jongeman. Laat me weten of je nog geinteresseerd bent.
grt
mimoun
Hey Marijn,
Je oproep, en met name de reis door Noord-Europa, sprak me erg aan. Bedoel je met Noord-Europa alleen de Scandinavische landen? Of ook de Baltische staten? Hoe zie je de vakantie voor je? Rondtrekken met de trein of met de auto er op uit? Overnachten in hostels of een tentje meenemen in de kofferbak?
Hoor graag van je!
Groeten, Peter
Beste Peter,
Ik ben vooral geinteresseerd in Scandinavië en heb een voorkeur voor (actieve) groepsrondreizen. Ik heb op nosun.nl inmiddels al een paar leuke reizen gezien, die mij wel aanspreken.
Lijkt je dit ook wat? Dan hoor ik het graag!
groeten,
Marijn
He hoi!
Ik ben benieuwd welke reizen je op No sun gevonden hebt, die je aanspreken! Ik had daar ook een fantastische gezien, maar die is helaas al niet meer boekbaar!!
Groet!
Ha Toenie,
Ik heb geboekt bij NoSun ( groepsreis Noorwegen ). Ik begrijp van hen dat er nog ca. 2 plaatsen beschikbaar zijn! ( althans met het vertrek van 25 juli… )
Dus als je nog mee wilt !
groeten,
Marijn