Greyhound buspas, ter plekke kopen?

Hallo!

Ik had even een vraag. Ik ben van plan om een Greyhound buspas te kopen voor mijn reis volgend jaar voor 2 maand in Australië. Ik wou dit graag ter plekke doen in Adelaide.
Heeft iemand hier ervaring mee om ter plekke een buspas te regelen/kopen in Australië? Is dat mogelijk om dat in een dag te regelen?

Alvast bedankt!

Ik spreek niet uit ervaring maar mij is gezegd (australian backpackers) dat je daar makkelijk een buspas kunt regelen. Ik ga ook niet van te voren boeken. Wie weet kom je leuke mensen tegen waarmee je een deel van je route kan afleggen, of komt er iets anders op je pad.

Ik zou zelf ook is kijken naar Premier Motor Service die zijn vaak 50% goedkoper dan Greyhound. Die rijden alleen aan de oostkust, ik geloof van Melbourne t/m Cairns, misschien zelfs Adelaide.

Je kunt ter plekke een pas kopen bij hostels e.d. ik zou op voorhand niet te veel plannen.

Ik zou ook zeggen, koop een buspas in Australie zelf en kijk goed als je hier mee veel gebruik van ga maken. Ik dacht ook een Greyhound pas te kopen, en ik heb maar 2 keer de Greyhound gepakt!
Het is makkelijk geregeld in Sydney of in een andere grote stad, zelf bij backpackersreisbureau’s zoals peterpens, wicked etc!

He Sebastiaan! Had jij van te voren wel zon pas gekocht? Ik vind dat lastig in te schatten, heb opzich dan wel aardig wat kilometers nodig als ik het met de bus ga doen. En anders moet ik contant betalen als ik geen pas heb, maar een pas lijkt me dan wel voordeliger.
Heb jij toen mensen getroffen waar je mee hebt gereden?

Nee, ik heb niet eerst z’n pas gekocht. Ik kijk het ter plekken, en dan koop ik het dan. Ik heb bijv. Ook de trein genomen van Sydney naar Perth, daar rijdt namelijk geen greyhound, tussen adelaide en Perth. We oostkust heb ik een gedeelte met een camper gedaan en een gedeelte met de greyhound. Ik kan alleen maar zeggen, koop het ter plekken, er is een greyhound winkel op centraal station in Sydney dus je hebt het dan ook snel geregeld.