:chin: hallo;Eind oktober wil ik er een weekje uittrekken naar Laos,Ik zou de vlieger nemen van bkk naar ubon,en van daaruit de bus nemen naar Mukdhahan,om een overzet boot te nemen naar Savanakhet wat normaal geen probleem is.maar hoe zit het met mijn visum?5 jaar geleden kon je geen visum vragen aan de grens,en was ik verplicht om uit te wijken naar Khon Kaen!!Is het nu nog altijd hetzelfde??groetjes:georgessiam.:dag:
Hier is het antwoord even klikken op het draadje.
http://www.tmreizen.nl/laos/reisinfo.htm
En een klein beetje naar beneden scrollen.
ik weet niet of je daar visum kunt halen ? maar je gaat niet met de boot want dat is er niet meer voor toeristen, je gaat nu met de bus.
Tegenwoordig kun je gewoon over de Friendship Bridge als je klikt op het draadje heb je alle info zelfs voor onze zuider buur.
[quote=“karin1976, post:3, topic:59984”]
ik weet niet of je daar visum kunt halen ? maar je gaat niet met de boot want dat is er niet meer voor toeristen, je gaat nu met de bus.[/quotè :chin:Bedankt Karin en Jan voor jullie informatie,Ik zal mijn planning lichtjes wijzigen,en een>>>nemen van bkk naar udon,om daar een bus te nemen naar Nongkhai!!!Nog tips over Luang prabang,Dave?Jan of Karin??groetjes van een ongeduurige vertrekker;georgessiam.:dag: