Grens Mahedranagar en vlucht KTM?

Beste allemaal!

Ik zit met een vraag.
hopelijk heeft iemand antwoord op het volgende:
Ik wil vanaf India (Rishikesh) naar de Grensplaats Mahendranagar (als ik het goed schrijf) in het westen van Nepal.
Dan naar de dichtsbijzijnde plaats vanwaar er een vliegverbinding is naar Kathmandu.
Welke plaats kan ik dan het beste kiezen?
En hoeveel gaat dat ongeveer kosten naar Kathmandu?
Gaan er dagelijks vluchten?
Ter plekke makkelijk een ticket te kopen?

Laat maar horen als je informatie hebt!!!

Bedankt alvast.
Groeten Robin

Ik denk Nepalganj. Op de kaart ligt Baitadi iets dichterbij maar dan ga je de heuvels in, Nepalganj ligt aan de grens met India.

Yeti air en Buddha vliegen die route, kijk even op hun websites waar je al tickets kunt boeken.
Mahendranagar heeft een vliegveld, net als Dhangadi wat niet zo ver is, maar van de eerste kan ik nergens vluchten vinden en van de tweede alleen hele dure (bijna vijf keer duurder dan vanaf Nepalganj. Dan maar even langer in de bus, zou ik zeggen.

Hoi,
ik wil ook van Kathmandu naar Nepalgunj of Dhangadhi vliegen, maar ik vind nergens prijzen. Er staan wel data en tijdstippen bij, maar bij de prijs enkel nulletjes… en zo goedkoop zal het nu ook wel niet zijn denk ik :slight_smile:
Weten jullie misschien waar het te vinden is?
Mercie!!
Nathalie

De enige prijs die ik kan vinden is 99 dollar maar die informatie lijkt me oud. Via diverse reisbureautjes vragen ze 150 dollar.

http://www.anatravels.com/english/nepal_air.php