Gratis Wifi

Goed nieuws, er is nu gratis Wifi beschikbaar in Japan op vliegvelden en grote stations. Het is in Japan nog altijd niet gemakkelijk om gratis Wifi te vinden en ook betaalde services zijn vaak alleen voor bewoners. Er moet wel een app geinstalleerd worden en een account aangemaakt worden. Het account is 90 dagen geldig, dus het beste is om het vlak voor vertrek aan te maken.

http://www.ntt-bp.net/service/device/jcfw/en/index.html

1 like

Hallo allemaal,
Over enkele weken ga ik naar Tokyo (ik ben er al vaker geweest, i.v.m. bezoek), maar deze keer wil ik mijn laptop meenemen, in het hotel waar ik verblijf is gratis Wifi.
Weet iemand van jullie of ik met mijn laptop gewoon kan internetten, op Wifi kan.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Nu ben ik zelf nog niet geweest (mag binnenkort!), maar lees op internet dat er in vrijwel elk hotel wel gratis LAN is. Die verbindingen zijn vaak beter dan via de Wifi.
Je kunt zo’n cheapy kabeltje zelf meenemen, maar wat ik lees hebben de hotels ze vaak ook te leen.

1 like

Hoi,
Wifi is (waar ik geweest ben) overal prima. Ik heb mijn tablet bij me en heb er regelmatig gebrukk van gemaakt.

1 like

Hoi, bedankt voor jullie antwoord!!:muziek: