internet/laptop

Beste mensen,

Graag zou ik iets meer willen weten over het internetten in Canada via een laptop. Wie weet hier iets van???

Groetjes Wilma.

JE kan in de kleinere steden en dorpen met een eigen laptop bijna overal via gratis Wifi surfen.Enkel in de grote steden moet je betalen maar dat is zeker niet duur.
mvg
Inke

Hallo Inke,
Bedankt voor je info, maar hoe kom ik aan gratis Wifi? Of tewel wat is dit?
Moet je je hiervoor aanmelden of zit dit op je laptop?
Kan jij dit mij uitleggen!
Wilma.

beste,

dat zit normaal gezien op elke laptop : start - mijn netwerklokatie - draadloze verbindingen weergeven : selecteren en aanloggen.Sommige hotels hebben een beveiligd netwerk en dan krijg je een paswoord.Je zal zien : het is echt simpel.Waar ga je naartoe?

groetjes

Inke

Hartelijk bedankt, we gaan het proberen.
Wilma.

Wilma ,

Nog een tip als je op voorhand geen hotels vastgelegd hebt.Wij zetten ons op de parking van een groot hotel waar je zeker kan aanloggen op hun draadloos netwerk en zochten zo via tripadvisor naar het beste hotel in de buurt.Hebben zo echt goedkoop en supertof kunnen logeren

groetjes

Inke

In de Blenz en meeste andere koffiehuizen in de steden kun je gratis Internetten met laptop, tenminste als je een kopje koffie koopt. Soms kun je een open draadloos netwerk oppikken, anders moet je even om een wachtwoord bij de kassa vragen. Starbucks hebben ze WIFI hotspots waarvoor je moet betalen.

Beste mensen,

Bedankt voor jullie info.
Iemand vroeg waar we heen gaan.
Wij gaan in juli met ons gezin van Vancouver naar Toronto met een camper.
Een tocht van ongeveer 6000 km. in 4 weken tijd.
We hebben er veel zin in want het is een onwijs mooi land.
Nog tips misschien???

Doei Wilma.

ik weet niet of jullie id buurt van Bannf en Jasper komen maar de icefields Parkway is een absolute must!!
als je de link van ons reisverhaal wil : stuur me gerust een mailke : inke.torfs@skynet.be

groetjes

Inke

Hej Wilma,

In 2001 Toronto - Vancouver gedaan in 5 weken, 6900 km.
Als je meer wilt weten, kun je me gerust even mailen: [EMAIL=“eevanel@live.nl”]eevanel@live.nl