Hoi,
Wie kan mij adviseren? We gaan in september 4,5 week naar oost canada. We reizen met 2 kleine kinderen in een camper. Om het thuisfront op de hoogte te houden sturen we normaal gesporken regelmatig een mailtje. Nu heb ik van iemand gehoord dat de internetcafes heel dun zijn bezaaid zijn en dat het beter is een eigen laptop mee te nemen. En dat je op campings of zo dan zou kunnen internetten.
Kan iemand me vertellen wat het handigst is? Zijn er voldoende internet cafes en/of zijn de mogelijkheden van internet op de camping aanwezig (via eigen laptop of computers op de camping)?
Bij voorbaat dank voor jullie adviezen.
Door heel Canada vind je tot in de kleinste gehuchtjes wel een plek om te internetten. Soms is dat een internetcafé, maar ook vaak in het Visitor Centre, de lokale “mall” of boekwinkel. Ook op steeds meer campgrounds is internetten mogelijk. Als je om de paar dagen een berichtje wilt sturen hoef je daarvoor geen laptop mee te nemen.
Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Dat scheelt ons weer wat sjouwen!
groetjes,
Manon
In iedere Bibliotheek kun je gratis internetten… vaak/soms met een max van een half uur tot een uur, en met een gelimiteerd aantal pc’s voor niet leden, maar het is een heel goed en goedkoop/gratis alternatief